Gå til innhold

Passer aldri inn...

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har et problem som har fölgt meg store deler av livet. Jeg har alltid vaert i klasser og grupper av forskjellige slag slik som alle folk,og problemet mitt er at jeg aldri finner min plass.

Jeg passer aldri inn.Ikke paa ungdomskolen,ikke videregaende, ikke i noen av de 3 forskjellige klubbene jeg er med for aa drive med fritidsaktivitetene mine.

Det verste naa er at jeg gaar paa et 6-arig universitetstudiet ,og alle i klassen har dannet seg masse smaa gjenger,utenom meg. Jeg er alene.Vet ikke hvem jeg skal sitte medf naar jeg kommer inn i klassen,hater friminuttene fordi jeg bare sitter der uten noe aa gjöre.

Jeg har 3 aar igjen og orker ikke dette livet mer.Tror nok jeg maa overfore meg til en annen skole.Men hva skal jeg gjöre der for aa passe inn !!

Jeg tror jeg maa ha noen psykiske problemer eller noe. Jeg er kosntant nervös ,med unntak av naar jeg er med folk jeg er komfortabel med (noen faa).

Finnes det noen kurs jeg kan ta,eller böker som er verdt aa lese for aa faa bukt med et slikt altoppslukende problem. Jeg liker veldig godt studiet mitt ,men vantrives hver dag likevel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223383-passer-aldri-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...