Gjest kattrin Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 La plutselig merke til etiketten på Lamictal-eska mi: "Stemmestabiliserende" 1 tabl morgen 2 tabl kveld" LITEN morsom skriveleif :-) 0 Siter
citygirl Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Det er jo bare å melde seg inn et kor, nå;-) Den var god, da. *s* 0 Siter
Gjest fra innsiden Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg vet om flere tabber fra apotekbusinessen. typisk er ofte: " tas som avtalt med elgen". Det går ofte fort når man skriver. På en leveranse med bleier så sto det " svelges hele". gulp!! Navnet Kãte, får ofte en å over seg, og da blir resultatet mildt sagt latterlig:) For ikke å snakke om klientellet som skal ha medisiner for ulike ting, men som ikke tør å si hva det er. Man skal jo stå der med pokerfjes, men ikke så lett bestandig;) 0 Siter
rose23 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg fikk Imovane en gang, der det sto på pakken "Taest 172 timer før sengetid" :-) Jeg ble sparket av en hest en gang også, og da skrev legen på røntgenhenvisninga. "Merke etter KLOVEN i mageregionen". Hester hadde han ikke peiling på nei. 0 Siter
carma Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Hehe... mine hormonsprøyter skulle "Settes under hunden, som avtalt med legen." :-p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.