Gjest Skallagrimson Skrevet 17. mars 2001 Del Skrevet 17. mars 2001 Det virker som om de langt fleste av dagens kroppsbyggere spiser kosttilskudd(MYE). (I gode gamle dager gikk det mest i egg og fisk har jeg hørt:)). Og det er vel bare å henge seg på trenden.... Nå er jeg litt skeptisk til kjappe karbohydrater. Kan noen svare meg på om karbohydratene i vektøkningsprodukter er av den kjappe eller "rolige" sorten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 17. mars 2001 Del Skrevet 17. mars 2001 I gainer er det raske.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 17. mars 2001 Del Skrevet 17. mars 2001 Hei, Hvis Gainern din inneholder maltotekstrin (som er meget rask karbo) så har du en Gainer som har karbo med høy GI. De fleste Gainerne inneholder maltotekstrin. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diskey Skrevet 18. mars 2001 Del Skrevet 18. mars 2001 I gainer er det raske.. De fleste gainere inneholder også en viss prosent langsome karbs. Pleier aldri å stå hvor mye, bare at det er en unik blanding...heh Men det er nok mest raske, tipper et forhold på 80%raske og 20% langsomme eller no...Gainers er jo for at du skal gå opp i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 19. mars 2001 Del Skrevet 19. mars 2001 Hei, ikke se deg blind på kjappe og trege karbohydrater. Kostens fettinnhold vil også være avgjørende for hvor fort ernæringen tas opp, som igjen vil kontrollere forandringe i blodsukker på god måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.