Gå til innhold

hjelpe meg

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Sant det mil- men det hadde ikke vært politiet som hadde hindret henne i å se barna, men hennes xmann.

Det er ingen besøksforbud her.

For huistorien er bare slik at hun anmeldet sin x for vold, og det endrte med at hun må kjempe med han i retten.'Desverre var hun ikke i stand til å møte i retten 1 gangen og derfor gav hun fra seg daglig omsorg for en kortere stund.

Men selv om hun elsker barna sine over alt på jord, er hun nå ikke seg selv, jeg ville nok heller betegne henne som letter psykotisk/sucidal

Uansett - når folk tømmer pilleskap, sier opp bankkontoene sine og leiligheten og ikke gir lyd fra seg, da er det på tide med politiet.

Hvis noen sier fra til politiet om en som oppfører seg rart, er sjansen større for at politiet tar affære hvis de har signalement og kjenner historien.

Selv om hun blir kjempesur på dere i etterkant, ville jeg ikke tatt sjansen på annet i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223542-hjelpe-meg/page/2/#findComment-1675498
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vetderehva

Åja sånn å forstå...=)

Det hørtes fornuftig ut ja.

Da har vi vært i kontakt med politi, sykehuset, advokaten hennes, henns psykiater. Det som jeg fikk sjokk av er at når jeg ringer politiet, for det var meg som endte med å ringe dem, så fikk jeg svaret" åja det er henne igjen, har hun funnet ut at det er kjedelig igjen nå da"

Da jeg sa dette til advokaten hennes. fikk hun sjokk, og ba om å få snakke ,med denne politimannen. Han innrømmet at han hadde sagt det. Men de kan ikke offisielt lete etter henne enda, men de kjenner jo til henne fordi hun har en tidliger rødekors medlem i politiet. Han tenkte jo ikke jeg på.

Uansett. De skal plukke henne opp hvis de ser henne.

Vi forsøkte å henvende oss til mor, men der fant vi bare en beruset person som ikke visste at hun hadde noen datter, så drita var hun.

Hennes far er bortreist i Afrika med flykninghjelkpen, så det er ikke lett. Politiet mente at det ikke var noen grunn for å be dem å kalle han han hun hjem, siden byen her ikke er stor.

Politiet skulle hjelpe oss å mse om man kunne finne henne på hotellene i byen her. Men mer enn der får vi ikke til.

Takk for gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223542-hjelpe-meg/page/2/#findComment-1675580
Del på andre sider

I feel ....

Da har vi vært i kontakt med politi, sykehuset, advokaten hennes, henns psykiater. Det som jeg fikk sjokk av er at når jeg ringer politiet, for det var meg som endte med å ringe dem, så fikk jeg svaret" åja det er henne igjen, har hun funnet ut at det er kjedelig igjen nå da"

Da jeg sa dette til advokaten hennes. fikk hun sjokk, og ba om å få snakke ,med denne politimannen. Han innrømmet at han hadde sagt det. Men de kan ikke offisielt lete etter henne enda, men de kjenner jo til henne fordi hun har en tidliger rødekors medlem i politiet. Han tenkte jo ikke jeg på.

Vi forsøkte å henvende oss til mor, men der fant vi bare en beruset person som ikke visste at hun hadde noen datter, så drita var hun.

Hennes far er bortreist i Afrika med flykninghjelkpen, så det er ikke lett. Politiet mente at det ikke var noen grunn for å be dem å kalle han han hun hjem, siden byen her ikke er stor.

Politiet skulle hjelpe oss å mse om man kunne finne henne på hotellene i byen her. Men mer enn der får vi ikke til.

Takk for gode råd.

Håper dere finner henne. Dama burde jo bli innlagt på en avd der de gir utreding for psykose. Og at poletiet ikke leter etter henne når henne har stukket av med en haug med piller, si alt om purken i Norge. Sorry. men jeg syns purken kan gjøre litt. Jeg vet veldig godt hvordan det er å være psykotisk !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223542-hjelpe-meg/page/2/#findComment-1675600
Del på andre sider

Gjest vetderehva

Takk for gode råd.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!! Jeg gir opp. Vet dere, jeg fatter jo at politiet har mer enn nok, og jeg hadde ikke forventet at de ville sette inn hele styrken på å lete etter henne, men vet dere hva.

Jeg fikk en tlf fra en venn som leter etter denne bortkomne, og han så henne på avstand, hun har et kjen t fjes her i byen, hun sjanglet av stde, og hun drikker ikke. Vel , politiet passerte henne da, og dro videre.

Jeg tok en tlf og lurte på hva de drev med, og de beklagde masse, og de i denne bilen var ikke opptatt på noe annet, da de skulle inn å spise.

Nå er hun vekk. Greeit at hun er observert, men likevel. Hun hadde hatt en meget merkelig oppførsel.'

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223542-hjelpe-meg/page/2/#findComment-1675634
Del på andre sider

I feel ....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!! Jeg gir opp. Vet dere, jeg fatter jo at politiet har mer enn nok, og jeg hadde ikke forventet at de ville sette inn hele styrken på å lete etter henne, men vet dere hva.

Jeg fikk en tlf fra en venn som leter etter denne bortkomne, og han så henne på avstand, hun har et kjen t fjes her i byen, hun sjanglet av stde, og hun drikker ikke. Vel , politiet passerte henne da, og dro videre.

Jeg tok en tlf og lurte på hva de drev med, og de beklagde masse, og de i denne bilen var ikke opptatt på noe annet, da de skulle inn å spise.

Nå er hun vekk. Greeit at hun er observert, men likevel. Hun hadde hatt en meget merkelig oppførsel.'

Henne burde jo bare få hjelp. Stakkars jente :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223542-hjelpe-meg/page/2/#findComment-1675664
Del på andre sider

Takk for gode råd.

Litt av en politimann,han har tydeligvis ikke peiling på hvordan det er,kjeder seg igjen,uff nei det er ikke lett når man møter slike utsagn.

Håper de finner henne,og hun er heldig som har deg,det mener jeg virkelig.

Lykke til videre,krysser fingrene...=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223542-hjelpe-meg/page/2/#findComment-1676287
Del på andre sider

Annonse

Tok henne ikke med?

Det er jo absurd!!!

Det var da noen rare politifolk.

Hvis noe skjer nå,er det iallafall innlysene hvem som er ansvarlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223542-hjelpe-meg/page/2/#findComment-1676304
Del på andre sider

Gjest vetderehva

Henne burde jo bare få hjelp. Stakkars jente :(

Da er legevaktslegen fornuftig. Hun har snaket med politiet og vi er i full alarm her. Legevakta hadde fått tak i henne og snaklket med henne som da fører til innleggelse.

Så da er det ut å lete sammen med dem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223542-hjelpe-meg/page/2/#findComment-1676356
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...