Gå til innhold

Hodet er festet :-)


carma

Anbefalte innlegg

...fikk jeg vite på JM-kontroll i går :-D

SF-målet har flatet helt ut og magen har sunket endel, men jeg hadde ikke trodd at hun skulle feste seg enda :-)

Da ligger hun i alle fall riktig vei med både nesa og ryggen så kan jeg bare la alle frykter for setefødsel eller stjernetittere fare :-D

Herregud, det nærmer seg... *bite negler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    20

  • carma

    14

  • mariaflyfly

    11

  • Gemini

    5

Mest aktive i denne tråden

Så bra, da :-)

Gærningen min danser samba mot blæra om kvelden, så hun kan umulig ligge riktig vei ennå. Jeg er litt usikker på om jeg bør begynne å bekymre meg snart. Det ville vært typisk om hun ikke snudde seg,i dette 'alt er tyngre enn forrige gang'-svangerskapet :(

Fått kjøpt deg sacco, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da :-)

Gærningen min danser samba mot blæra om kvelden, så hun kan umulig ligge riktig vei ennå. Jeg er litt usikker på om jeg bør begynne å bekymre meg snart. Det ville vært typisk om hun ikke snudde seg,i dette 'alt er tyngre enn forrige gang'-svangerskapet :(

Fått kjøpt deg sacco, da?

Blære-boksing er en populær aktivitet her også, så det klarer hun fint selv om hun ligger med nesa sørover :-p

Har ikke fått meg noen sacco nei... Men har fått koblet opp det trådløse nettverket her, så nå er jeg flink og sitter i sofaen med bena samlet og opp i stedet for krølla på den tragiske kontrostolen. Det hjalp _mye_!

Hvordan går det med deg? Hjelper bassenget? Jeg lurte på å prøve det en dag, men fant ut at jeg har et aldri så lite påkledningsproblem *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blære-boksing er en populær aktivitet her også, så det klarer hun fint selv om hun ligger med nesa sørover :-p

Har ikke fått meg noen sacco nei... Men har fått koblet opp det trådløse nettverket her, så nå er jeg flink og sitter i sofaen med bena samlet og opp i stedet for krølla på den tragiske kontrostolen. Det hjalp _mye_!

Hvordan går det med deg? Hjelper bassenget? Jeg lurte på å prøve det en dag, men fant ut at jeg har et aldri så lite påkledningsproblem *knegg*

I sofaen med laptopen selvfølgelig... men det skjønte du sikkert :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blære-boksing er en populær aktivitet her også, så det klarer hun fint selv om hun ligger med nesa sørover :-p

Har ikke fått meg noen sacco nei... Men har fått koblet opp det trådløse nettverket her, så nå er jeg flink og sitter i sofaen med bena samlet og opp i stedet for krølla på den tragiske kontrostolen. Det hjalp _mye_!

Hvordan går det med deg? Hjelper bassenget? Jeg lurte på å prøve det en dag, men fant ut at jeg har et aldri så lite påkledningsproblem *knegg*

Det er føtter, altså, det kan umulig være noe annet som kan ta i så hardt :P Dessuten synes jeg jeg kjenner hodet rett under ribbeina mine.

Jeg har fått låne laptop på jobben (etter flere ukers mas) så nå er det surfing i saccoen som gjelder. Kontorstol klarer jeg ikke, da blir jeg helt ødelagt etterpå. Og vi som kjøpte ny kontorstol for at jeg skulle klare å sitte foran pc'en...

Men du må få deg sacco, altså....

Bassenget hjelper vel ikke like mye som før - da ble jeg ofte smertefri noen timer etterpå. Men det er omtrent det eneste jeg orker som innebærer bevegelse, og vanligvis er jeg helt fin så snart jeg får kroppen under vann, selv om det gjør vondt ellers. Og jeg blir ikke verre etterpå, selv om jeg svømmer en del. Målet er 500 meter rygg hver gang. Så her svømmes det omtrent hver dag..

Påkledningsproblemet er velkjent, da, men det løste seg i form av 500 kr på Sportshuset på Ryen. Får neppe bruk for en drakt i 46 etterpå, men... det går nå, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er føtter, altså, det kan umulig være noe annet som kan ta i så hardt :P Dessuten synes jeg jeg kjenner hodet rett under ribbeina mine.

Jeg har fått låne laptop på jobben (etter flere ukers mas) så nå er det surfing i saccoen som gjelder. Kontorstol klarer jeg ikke, da blir jeg helt ødelagt etterpå. Og vi som kjøpte ny kontorstol for at jeg skulle klare å sitte foran pc'en...

Men du må få deg sacco, altså....

Bassenget hjelper vel ikke like mye som før - da ble jeg ofte smertefri noen timer etterpå. Men det er omtrent det eneste jeg orker som innebærer bevegelse, og vanligvis er jeg helt fin så snart jeg får kroppen under vann, selv om det gjør vondt ellers. Og jeg blir ikke verre etterpå, selv om jeg svømmer en del. Målet er 500 meter rygg hver gang. Så her svømmes det omtrent hver dag..

Påkledningsproblemet er velkjent, da, men det løste seg i form av 500 kr på Sportshuset på Ryen. Får neppe bruk for en drakt i 46 etterpå, men... det går nå, ihvertfall.

"Får neppe bruk for en drakt i 46 etterpå, men... det går nå, ihvertfall."

Hehehe. Jeg så noen badedrakter for gravide på Alna, men de kosta jo grisemye. Gidder ikke det for noen uker bare. Får se om jeg finner noe rimeligere en dag!

Er det ikke fryktelig tungt når du skal opp av den saccoen? Kan veldig fint forestille meg at den er skjønn å sitte i, men jeg sliter nok med å komme meg ut av senga eller opp av sofaen jeg. Føler meg som en revmatisk pingvin, hehe. Godt nedsunket i en sacco hadde jeg vel rått blitt der til termin er jeg redd :-p

Du er jo kjempeflink som svømmer hver dag! *imponert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Får neppe bruk for en drakt i 46 etterpå, men... det går nå, ihvertfall."

Hehehe. Jeg så noen badedrakter for gravide på Alna, men de kosta jo grisemye. Gidder ikke det for noen uker bare. Får se om jeg finner noe rimeligere en dag!

Er det ikke fryktelig tungt når du skal opp av den saccoen? Kan veldig fint forestille meg at den er skjønn å sitte i, men jeg sliter nok med å komme meg ut av senga eller opp av sofaen jeg. Føler meg som en revmatisk pingvin, hehe. Godt nedsunket i en sacco hadde jeg vel rått blitt der til termin er jeg redd :-p

Du er jo kjempeflink som svømmer hver dag! *imponert*

På ellos finner du fine badedrakter i store størrelser, fra 199,-.

http://www.ellos.no/ListPage/ListPage.aspx

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Får neppe bruk for en drakt i 46 etterpå, men... det går nå, ihvertfall."

Hehehe. Jeg så noen badedrakter for gravide på Alna, men de kosta jo grisemye. Gidder ikke det for noen uker bare. Får se om jeg finner noe rimeligere en dag!

Er det ikke fryktelig tungt når du skal opp av den saccoen? Kan veldig fint forestille meg at den er skjønn å sitte i, men jeg sliter nok med å komme meg ut av senga eller opp av sofaen jeg. Føler meg som en revmatisk pingvin, hehe. Godt nedsunket i en sacco hadde jeg vel rått blitt der til termin er jeg redd :-p

Du er jo kjempeflink som svømmer hver dag! *imponert*

Jeg fant ikke noe billigere, men det er mulig kjedebutikkene begynner å få inn noe nå. Uansett blir prisen pr bad ikke akkurat så høy - men det ante jeg forsåvidt ikke på forhånd.

Det er litt tungt å komme seg opp av saccoen, men jeg tar godt tar i salongbordet... Og å komme seg ut av senga om natta er faktisk verre... Men jeg kan sitte i saccoen lenge uten å kjenne noe, det kan jeg ikke i sofaen.

Hvor fikk du forresten krykker? Fysiodamen min har anbefalt det (huff og huff), og når jeg spurte om hvor sa hun jeg kunne ringe fastlegen. Jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Får neppe bruk for en drakt i 46 etterpå, men... det går nå, ihvertfall."

Hehehe. Jeg så noen badedrakter for gravide på Alna, men de kosta jo grisemye. Gidder ikke det for noen uker bare. Får se om jeg finner noe rimeligere en dag!

Er det ikke fryktelig tungt når du skal opp av den saccoen? Kan veldig fint forestille meg at den er skjønn å sitte i, men jeg sliter nok med å komme meg ut av senga eller opp av sofaen jeg. Føler meg som en revmatisk pingvin, hehe. Godt nedsunket i en sacco hadde jeg vel rått blitt der til termin er jeg redd :-p

Du er jo kjempeflink som svømmer hver dag! *imponert*

Duh - sjekk mailen din også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ellos hadde da jeg kjøpte min.

Men det er noe med muligheten til å prøve - riktignok er kroppen stor, men den er lissom ikke like stor overalt :P

Jeg skjønner jo at mamma-varianter er bedre. Men badedrakter er jo ganske tøyelige, så jeg tenkte det kunne være verdt et forsøk.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Jeg fant ikke noe billigere, men det er mulig kjedebutikkene begynner å få inn noe nå. Uansett blir prisen pr bad ikke akkurat så høy - men det ante jeg forsåvidt ikke på forhånd.

Det er litt tungt å komme seg opp av saccoen, men jeg tar godt tar i salongbordet... Og å komme seg ut av senga om natta er faktisk verre... Men jeg kan sitte i saccoen lenge uten å kjenne noe, det kan jeg ikke i sofaen.

Hvor fikk du forresten krykker? Fysiodamen min har anbefalt det (huff og huff), og når jeg spurte om hvor sa hun jeg kunne ringe fastlegen. Jadda.

Du kan låne mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke noe billigere, men det er mulig kjedebutikkene begynner å få inn noe nå. Uansett blir prisen pr bad ikke akkurat så høy - men det ante jeg forsåvidt ikke på forhånd.

Det er litt tungt å komme seg opp av saccoen, men jeg tar godt tar i salongbordet... Og å komme seg ut av senga om natta er faktisk verre... Men jeg kan sitte i saccoen lenge uten å kjenne noe, det kan jeg ikke i sofaen.

Hvor fikk du forresten krykker? Fysiodamen min har anbefalt det (huff og huff), og når jeg spurte om hvor sa hun jeg kunne ringe fastlegen. Jadda.

Krykker får du på hjelpemiddelsentralen (sjekk gulesider.no for å finne en i ditt område). De kan leies, eller kjøpes. En i familien som nylig opererte kneet kjøpte et par krykker for 250 kr. Leiepris var noen få tiere tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke noe billigere, men det er mulig kjedebutikkene begynner å få inn noe nå. Uansett blir prisen pr bad ikke akkurat så høy - men det ante jeg forsåvidt ikke på forhånd.

Det er litt tungt å komme seg opp av saccoen, men jeg tar godt tar i salongbordet... Og å komme seg ut av senga om natta er faktisk verre... Men jeg kan sitte i saccoen lenge uten å kjenne noe, det kan jeg ikke i sofaen.

Hvor fikk du forresten krykker? Fysiodamen min har anbefalt det (huff og huff), og når jeg spurte om hvor sa hun jeg kunne ringe fastlegen. Jadda.

Og katta bruker den ikke som klorepose? :-p

Tror jeg må prøve å få tak i en...

Krykkene hentet sambo på hjelpemiddellageret. 250,- kroner i depositum, ellers er de gratis til utlån i innti 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at mamma-varianter er bedre. Men badedrakter er jo ganske tøyelige, så jeg tenkte det kunne være verdt et forsøk.

:-)

Ja, nettopp - jeg har ikke mammabadedrakt. Men da er det desto større grunn til å få prøvd den på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krykker får du på hjelpemiddelsentralen (sjekk gulesider.no for å finne en i ditt område). De kan leies, eller kjøpes. En i familien som nylig opererte kneet kjøpte et par krykker for 250 kr. Leiepris var noen få tiere tror jeg.

På hjelpemiddelsentralen trenger man henvisning fra autoritært helsepersonell. Dette er for de som trenger hjelpemidler på langvarig basis. På hjelpemiddellageret kan man bare hente og låne i 3 mnd av gangen :-)

Jeg fikk i alle fall beskjed om å gå til hjelpemiddellageret og ikke til hjelpemiddelsentralen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...