Gå til innhold

Hodet er festet :-)


carma

Anbefalte innlegg

09:00 - 15:00 mener jeg at det var.

Skikkelig sliten megge som sitter der, hehe.

Høres mer fristende ut med en tur til flyfly, ja. Hun har mer humane åpningstider også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    20

  • carma

    14

  • mariaflyfly

    11

  • Gemini

    5

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Høres mer fristende ut med en tur til flyfly, ja. Hun har mer humane åpningstider også.

Dessuten er hun ikke ei fullt så sliten megge. *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er hun ikke ei fullt så sliten megge. *knegg*

Ja, det var lissom det jeg tenkte, da, men ikke la ut klartekst...

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Ja, det var lissom det jeg tenkte, da, men ikke la ut klartekst...

*flirer*

Godt at du kommer fra et møblert hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende!!!

Det er enda 8 laaaaange uker igjen til termine, da.. Men ting går i alle fall riktig vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Ja, det var lissom det jeg tenkte, da, men ikke la ut klartekst...

*flirer*

Scenario i dag tidlig:

Jeg: Du Lillemann, harru sett at jeg har fått nesten like ullsokker som deg, eller? Annegunn har strikka sånne til meg også. Var ikke jeg heldig?

Lillemann: Nei.

Jeg: Eh...hvorfor ikke?

Lillemann: Fordi jeg tror ikke rødt kler deg så godt.

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scenario i dag tidlig:

Jeg: Du Lillemann, harru sett at jeg har fått nesten like ullsokker som deg, eller? Annegunn har strikka sånne til meg også. Var ikke jeg heldig?

Lillemann: Nei.

Jeg: Eh...hvorfor ikke?

Lillemann: Fordi jeg tror ikke rødt kler deg så godt.

*knegg*

Hehe... Ville han ha dem selv, eller?

Her var det en jentunge som var kjapp som bare søren med morgenstellet - hun villa ha noen minutter på krykkene før skolen.

Og hun snakket i søvne i natt. Jeg oppfattet ett ord 'krykker'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Hehe... Ville han ha dem selv, eller?

Her var det en jentunge som var kjapp som bare søren med morgenstellet - hun villa ha noen minutter på krykkene før skolen.

Og hun snakket i søvne i natt. Jeg oppfattet ett ord 'krykker'...

det han egentlig mente, var visst at jeg ikke hadde på meg noe annet rødt i dag, at det derfor ikke matchet! ;)

Du kan hilse jentungen og si at jeg har lagt inn bestilling på skjerf i dag. Koordinatoren stikker på torsdag. Håper bare han får det med seg hjem, det er ganske urolig der nede, så det kan jo hende han prioriterer litt annerledes enn før... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om hodet her også er festet. Har fått kommentarer på at det ser ut som om magen har sunket litt...Jeg skal til jordmor i begynnelsen av neste uke så da får jeg vel en pekepinn.

Begynner å nærme seg for meg også. 8 små uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om hodet her også er festet. Har fått kommentarer på at det ser ut som om magen har sunket litt...Jeg skal til jordmor i begynnelsen av neste uke så da får jeg vel en pekepinn.

Begynner å nærme seg for meg også. 8 små uker igjen.

Heldig du, da.. jeg har 8 lange uker igjen, jeg :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille rosinen

Pusen min legger seg på sida på lårene mine, i en fin bue rundt magen :) Og da rykker det i hele kattekroppen når Lillevill danser samba...

Jeg har sett den kose-magen-filmsnutten... Første som slo meg var at han må skjønne at det er noen inni magen?

Finnes den kose-magen-filmsnutten på nett..? Høres ut som noe jeg har lyst å se :-) Har verken pus eller mage men ønsker meg begge deler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes den kose-magen-filmsnutten på nett..? Høres ut som noe jeg har lyst å se :-) Har verken pus eller mage men ønsker meg begge deler...

Det er noe private carma-greier, er jeg redd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gjør det. Så kan jeg bytte dem i et par røde raggsokker str 37/38, for det trenger du vel nå :P

Hehehe... takk for hintet ;-)

Og :-D Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...