Gå til innhold

Hodet er festet :-)


carma

Anbefalte innlegg

På hjelpemiddelsentralen trenger man henvisning fra autoritært helsepersonell. Dette er for de som trenger hjelpemidler på langvarig basis. På hjelpemiddellageret kan man bare hente og låne i 3 mnd av gangen :-)

Jeg fikk i alle fall beskjed om å gå til hjelpemiddellageret og ikke til hjelpemiddelsentralen.

OK, tror Oslo har sine egne varianter der. Men mulig at han i familien min måtte ha henvisning, men det er vel ikke noe problem hvis man har bekkenløsning eller andre graviditetsplager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    20

  • carma

    14

  • mariaflyfly

    11

  • Gemini

    5

Mest aktive i denne tråden

Og katta bruker den ikke som klorepose? :-p

Tror jeg må prøve å få tak i en...

Krykkene hentet sambo på hjelpemiddellageret. 250,- kroner i depositum, ellers er de gratis til utlån i innti 3 mnd.

Låner flyfly sine tenker jeg, det blir nærmest...

Katten har en hel rammemadrass og en hel sofa som klorebrett, og det klarer seg visst. Men han er gansk søt når han kommer og vil ligge på fanget, og det allerede er opptatt av en laptop. Ekte søskensjalusi :) I går var han så kjælen at han la seg rett oppå magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Du har et par etter snorkkfrøken, lissom?

Jepp. Gudene veit hvor de er, men jeg kan saumfare boden når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Gudene veit hvor de er, men jeg kan saumfare boden når jeg kommer hjem.

Gjør det. Så kan jeg bytte dem i et par røde raggsokker str 37/38, for det trenger du vel nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Gjør det. Så kan jeg bytte dem i et par røde raggsokker str 37/38, for det trenger du vel nå :P

Hadde ikke vært så dumt det, nei. ;) Men jeg skylder deg allerede...hvor mange flasker Ammis? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært så dumt det, nei. ;) Men jeg skylder deg allerede...hvor mange flasker Ammis? ;)

Disse har du betalt garnet til forlengst, ihvertfall. De har ligget her en evighet.

Ammis, ja. 60 dager igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Låner flyfly sine tenker jeg, det blir nærmest...

Katten har en hel rammemadrass og en hel sofa som klorebrett, og det klarer seg visst. Men han er gansk søt når han kommer og vil ligge på fanget, og det allerede er opptatt av en laptop. Ekte søskensjalusi :) I går var han så kjælen at han la seg rett oppå magen...

Lettere å låne da ja :-)

Her er det også stor frustrasjon over at fanget alltid er opptatt - selv når det ikke er noen laptop der. Det er liksom ikke så lett å krølle seg sammen i matmors fang lenger *knegg*

Magen er fin tråkkepute da... og jeg får magemassasje og akupunktur på samme tid. Skikkelig digg :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Disse har du betalt garnet til forlengst, ihvertfall. De har ligget her en evighet.

Ammis, ja. 60 dager igjen...

Jeg har funnet en som overgår Villalta etter min smak. Fan-bloody-tastic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å låne da ja :-)

Her er det også stor frustrasjon over at fanget alltid er opptatt - selv når det ikke er noen laptop der. Det er liksom ikke så lett å krølle seg sammen i matmors fang lenger *knegg*

Magen er fin tråkkepute da... og jeg får magemassasje og akupunktur på samme tid. Skikkelig digg :-p

Pusen min legger seg på sida på lårene mine, i en fin bue rundt magen :) Og da rykker det i hele kattekroppen når Lillevill danser samba...

Jeg har sett den kose-magen-filmsnutten... Første som slo meg var at han må skjønne at det er noen inni magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en som overgår Villalta etter min smak. Fan-bloody-tastic.

Villalta er vel ikke på den øvre enden av prisskalaen heller?

Det fine er at Color Line har den :)

Men hvilken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen min legger seg på sida på lårene mine, i en fin bue rundt magen :) Og da rykker det i hele kattekroppen når Lillevill danser samba...

Jeg har sett den kose-magen-filmsnutten... Første som slo meg var at han må skjønne at det er noen inni magen?

Ja, det er rart.. han er veldig bevisst på magen og stryker seg inntil den på samme måte som han stryker seg inntil bena våre.

Har ikke turt å si så mye om det jeg, for da tror vel folk det har rabla for meg, hehe. Men jeg er ganske sikker på at han skjønner at det er noe nytt på gang.

Hunkatten vår har aldri vært noen fangpus, men etter at jeg ble gravid kommer hun stadig opp på fanget og tråkker på magen, så noe må det jo være.

Lite aner de vel at det er en liten haleluggende terrorist på vei :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Villalta er vel ikke på den øvre enden av prisskalaen heller?

Det fine er at Color Line har den :)

Men hvilken da?

Den ligger faktisk under Villalta i pris tror jeg.

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000LX9g1LxW?ProductUUID=Bp4KdlGlK3UAAAEIYbNkSkOQ&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart.. han er veldig bevisst på magen og stryker seg inntil den på samme måte som han stryker seg inntil bena våre.

Har ikke turt å si så mye om det jeg, for da tror vel folk det har rabla for meg, hehe. Men jeg er ganske sikker på at han skjønner at det er noe nytt på gang.

Hunkatten vår har aldri vært noen fangpus, men etter at jeg ble gravid kommer hun stadig opp på fanget og tråkker på magen, så noe må det jo være.

Lite aner de vel at det er en liten haleluggende terrorist på vei :-p

Du tror det du også, ja....

Katten min har ikke skjønt noe. Garantert. Og han kommer til å bli mer sjalu enn hun som blir storesøster. Garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er rart.. han er veldig bevisst på magen og stryker seg inntil den på samme måte som han stryker seg inntil bena våre.

Har ikke turt å si så mye om det jeg, for da tror vel folk det har rabla for meg, hehe. Men jeg er ganske sikker på at han skjønner at det er noe nytt på gang.

Hunkatten vår har aldri vært noen fangpus, men etter at jeg ble gravid kommer hun stadig opp på fanget og tråkker på magen, så noe må det jo være.

Lite aner de vel at det er en liten haleluggende terrorist på vei :-p

Tror nok dyrene instinktivt forstår at "noe" er på gang.

Jeg har ikke så mye greie på katter, men vår hund tok det merkbart roligere når han skulle hilse på ei jente som var høygravid og på krykker. Dette var mens han var svært ung og vilter ovenfor alle andre. Men mannen min sin skrøpelige bestemor, og denne gravide damen, disse skulle han være forsiktig med, det skjønte han. Merkelig, men kanskje naturlig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok dyrene instinktivt forstår at "noe" er på gang.

Jeg har ikke så mye greie på katter, men vår hund tok det merkbart roligere når han skulle hilse på ei jente som var høygravid og på krykker. Dette var mens han var svært ung og vilter ovenfor alle andre. Men mannen min sin skrøpelige bestemor, og denne gravide damen, disse skulle han være forsiktig med, det skjønte han. Merkelig, men kanskje naturlig også.

De kan nok sanse mer enn vi tror, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror det du også, ja....

Katten min har ikke skjønt noe. Garantert. Og han kommer til å bli mer sjalu enn hun som blir storesøster. Garantert.

* fnis *

Framtidig DOL-innlegg: "Katten min har blitt storebror og er veldig sjalu. Han har begynt å tisse inne igjen, og maser om pupp, selv om han forlengst har begynt å drikke fra skål. Dessuten våkner han om natten og vil ha oppmerksomhet. Vil dette gå over hvis vi bare ignorerer det, eller bør vi foreta oss noe?" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* fnis *

Framtidig DOL-innlegg: "Katten min har blitt storebror og er veldig sjalu. Han har begynt å tisse inne igjen, og maser om pupp, selv om han forlengst har begynt å drikke fra skål. Dessuten våkner han om natten og vil ha oppmerksomhet. Vil dette gå over hvis vi bare ignorerer det, eller bør vi foreta oss noe?" :-)

Hehe... Kanskje jeg skulle teste morsmelka på han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...