Gå til innhold

trøbbel i søvne, og søvnen i trøbbel

Anbefalte innlegg

Gjest Zahara

Lei av søvn-trøbbel.Å måtte dopes ned for å sove. For dopa bli jeg... Såpass at jeg ikke klarer å gå på do..

Og ikke klarer å lukke vinduet om jeg fryser..

Nå har jeg forsøkt melatonin, men ingen virkning.

har forsøkt med mer largactil, men får sånn hjertebank.

Jeg sov på nozinan, men ble tett i nesa ( noe så innmari) og sløv langt utover dagen.

Jeg skulle øke mer på seroquel, for at den skulle virke lenger ( enn 3 timer..)Men, det gjør den ikke.

Skjønner ikke hvorfor jeg har søvnproblmer. Har ingen vonde drømmer eller tanker som kverner ( noen ganger selvsagt, men sjelden)

Om det følger med bipolar lidelse og / eller fibromyalgi?

min kveldsdose er 600mg seroquel, 50 mg largactil, 42mg litium , 400mg lamictal, 200 mg celebra

morgen, 150mg effexor, 42mg lithium, 50 mg seroquel, 200 mg celebra

largactil og seroquel etter behov.

Er så lei piller!!! kan ikke en farmasøyt bare mose alt sammen og ha det oppi en kapsel..?..

Sov faktisk godt i natt.. Men klarte ikke å lukke vinduet.. så våknet iskald ca 3 timer senere..Men fikk sove igjen.. (etter å ha lukket vinduet og blottet meg for den senile dama.)

Fortsetter under...

Synd du må ta så mye piller,forstår at du er lei av det,er ikke gøy å være dopa.

Psykologen min foreslo å prøve medikamenter for meg idag,er redd for det jeg.

Men det er jo bra hvis det hjelper folk å fungere da,det er det jeg vil...men..

Ang ditt spørsmål om vann i kroppen,det har jeg ofte også men vet ikke hvorfor,jeg tar jo ikke lithium.

Men merker at hvis jeg spiser mye salt får jeg vann i kroppen.

Håper du får sove godt i natt..=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...