Svimern Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Hei ! I løpet av min depresjon og angst har jeg flere ganger vært livredd for at jeg er på tur å bli gal/sinnsyk. Jeg fikk stor angst for at jeg var på tur inn i psykose og schitsofreni (uten at jeg vet hva det er). Vil en person som er på tur ut i enten psykose eller annen alvorlig sinnslidelse merke dette selv ? Eller oppfatte seg selv som frisk ? Vil en slik person være i stand til å skjønne at h*n er syk ? 0 Siter
Gjest rhomb Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det kommer an på, ingen fasit på dette tror jeg. Mener du at du har fått panikkanfall og du har trodd du skulle bli gal? Det er vanlig. Jeg har selv vært psykotisk og hatt vrangforestillinger,vært paranoid og hallisunert. Var klar over dette var sykdom, var veldig flau og skammet meg masse over dette. Fikk heldigvis behandling med innleggelse kjapt. Dette er bare min erfaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.