Gjest Treningsavhengig Skrevet 17. mars 2001 Del Skrevet 17. mars 2001 Hei Jeg er ei jente på 15 år. Jeg lurere på en ting, hvor mye bør en jente på min alder trene. Jeg trener fra 3 til 4 timer dagelig, veldig mye kondisjon. Er det for mye å trene så mye hver dag i uken når man er 15 år ? Jeg elsker og trene, jeg trener mest håndball, fotball og aerobic,men andre sporter som svømming, ridning, vekttrening, jogging, og sykling blird et mye av. Trener jeg for mye ? Og bør jeg trene annerledes ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 19. mars 2001 Del Skrevet 19. mars 2001 Hei, det kan være at du trener helt passe. Treningen må stå i stil til hva du tåler og kan ta unna av trening. Så lenge du tilpasser deg og blir bedre, er alt helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skallagrimson Skrevet 23. mars 2001 Del Skrevet 23. mars 2001 Pass på hvis forkjølelsesslignende symptomer begynner å melde seg....taler av erfaring. Det er viktigre med god trenig enn store treningsmengder!! Med hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.