Gå til innhold

Hvorfor blir noen av innleggene mine slettet?


Gjest MissAnette

Anbefalte innlegg

Gjest MissAnette

jeg skrev et innlegg på Ungdom om hvilket reality program jeg ville vært med på,og det ble slettet.

Også skrev jeg et på ungdom under "sunset beach" , d ble også slettet!Nå har jeg skrevet et nytt der,men

Hvorfor sletter du innleggene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Jeg har ikke slettet noen av dine innlegg. Er du sikker på at du sendte dem og ikke bare så dem i forhåndsvisning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissAnette

Jeg har ikke slettet noen av dine innlegg. Er du sikker på at du sendte dem og ikke bare så dem i forhåndsvisning?

ja,jeg er veldig sikker,for det skjer flere ganger!det skjedde i stad også da jeg skulle skrive et innlegg ungdomsforumet under "missanette" først var det der og forsvant,og i stad skrev jeg det på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

ja,jeg er veldig sikker,for det skjer flere ganger!det skjedde i stad også da jeg skulle skrive et innlegg ungdomsforumet under "missanette" først var det der og forsvant,og i stad skrev jeg det på nytt!

Det er ingen av oss i redaksjonen som har slettet dem, så da må det være en feil et sted. Har du forsøkt å trykke reload/oppdater i nettleseren din etter at du sendte innlegget, slik at du får den nyeste listen over innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissAnette

Det er ingen av oss i redaksjonen som har slettet dem, så da må det være en feil et sted. Har du forsøkt å trykke reload/oppdater i nettleseren din etter at du sendte innlegget, slik at du får den nyeste listen over innlegg?

ja,de bare forsvinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...