Gå til innhold

Hva er vitsen?- sterke ord- NHD

Anbefalte innlegg

problemdamen

Hei.

Jeg er en ung dame på 31 år som sliter noe inni hampen. Jeg hadde planer om å ta livet mitt i natt klokken 0400. Og jeg hadde alt linet opp, pillene var gjemt sånn i tilfelle noen kom. Klokken 0235 braser politiet inn på mitt hotell rom og ber meg om å bli med dem. Jeg ble da tatt inn på cella, men det varte ikke lenge, etter 25 min slapp de meg.

Jeg ringte en venn som skulle hente meg, men desverre kom ikke han, jeg ble også trukket ned av noe usynlig ned mot brua, her treffer jeg på et menneske som så meg gråte, for jeg var forvilet.

Etter litt drar jeg fra brua, men da har dette menneske ringt 1113 og sagt at det er en hopper på brua. De to samme folkne fra politiet kom, de som også hentet meg på rommet.

Jeg fikk så mye kjeft, beskjed om at neste gang de fikk vite om at jeg skulle finne på noe galt, fikk jeg bare gjennomføre det. Jeg har ikke hatt noe med politiet å gjøre i det hele tatt før.

Men de lot meg gå.

I morgen har jeg time hos fastlegen min, for å få noe å sove på, nå er det 4 dager siden jeg sov sist.

Jeg får bare ikke til det å sove.'

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223756-hva-er-vitsen-sterke-ord-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

problemdamen

Er det du som er 13 000 kroner fattigere og som har stukket av med en haug med piller fra en venn...? I så fall så er peggyklok/vetderehva bekymret for deg, og det er jeg også ;-)

Ja jeg det er meg, men jeg var ikke klar over at de hadde henvendt seg hit. Men takk for tipset, jeg skal se over alle deres innlegg.

Jeg er ikke død enda.

Herregud,dette var forferdelig trist,bare gjennomføre det neste gang?

Begynner å lure på om politiet er fullstendig laget av stein jeg nå.

Dette må du si til legen din,dette var uverdig og ydmykende,tror ikke de har lov til å si sånt.

Det bør få konsekvenser for dem,og til deg,du trenger hjelp og har all rett til å få det,nei,livet er ikke lett.

Håper du får hjelp...=)

Hei!

Jeg må si at politiet har lite å stille opp med, det de skulle ha gjort er jo å tvangsinnlegge deg, når det fersker deg to ganger på samme natt for å ta livet ditt. Det er ulovlig i norge å ta sitt eget liv.

Når det er sagt, har en polititjenestemann fortalt meg at da han gikk på høyskolen for å lære å være politimann fikk de lite eller ingen innføring i etikk i yrket.

Dvs at de rett og slett ikke tenker over at det er mennesker de har med å gjøre, det bare pøser på samma om du er kriminell eller ikke:(

Nå må dette være unge tjenestemenn du har blitt utsatt for, de eldre er ofte mere skolerte i yrkene sine og ikke bare ute etter å være tøffe! (ja har desverre det inntrykket(maktmisbruk))

MEN når det skal være sagt, så er det mange unge politimenn som gjør en utmerket jobb, og ønsket om å hjelpe blir oppspist av lover og regler.

Men at de her handlet illegalt og oppfordrer til en krimilell handling hadde jeg tatt dem på! Selv om det svært skjeldent blir refs for dem, vil en klage uansett ikke ta seg bra ut på deres rulleblad:)

Jeg hadde for noen år siden de samme tankene om å avslutte livet, har også prøvd dette uttallige ganger, men har idag funnet en indre styrke som gjør at jeg bare vil leve på PUR FAEN! Jeg lever for å stille mine overgripere og det som har blitt meg gjort urett i veggen.

Jeg har funnet ut at JEG er verdt å leve mitt liv, som jeg ønsker, uten å måtte tenke på at i morgen skal bli min siste dag:)

Om du vil, har jeg masser av erfaring i dette, og klarer som oftest å få folk til å snu på flisa, og få viljen til å leve igjen...

Så jeg er her for deg om du måtte trenge meg:)

MHV

Annonse

Ja jeg det er meg, men jeg var ikke klar over at de hadde henvendt seg hit. Men takk for tipset, jeg skal se over alle deres innlegg.

Jeg er ikke død enda.

Vil du dø?

Syns ikke det er fint gjort hvis du tuller med dette,det er jo ganske alvorlige ting du tuller med i tilfelle.

Syns det hørtes litt for villt ut til å være sant,men man vet jo aldri.

Gjest anouschka78

Jeg er ikke død enda.

Jasså, så du kjenner PeggyKlok og Vetderehva...Høres ut som at dere har tett kontakt her inne også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...