Gå til innhold

Alt er revet vekk

Gjest problempåproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest problempåproblemer

Den 23. februar ble jeg voldtatt i en relativt stor by. Jeg har i noen år nå jobbet effektivt med å klare å komme meg etter overgrep fra barndommen, og de minnene jeg har derfra.

Men så faller livet mitt sammen som et korthus, ikke noe er slik det skla være.

Jeg lever i en bonble, der alt bare er pyton.

Jeg føler meg som en tidsinnstilt bombe som bare venter på å smelle

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223771-alt-er-revet-vekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

For å komme deg ut av boblen trenger du å snakke med noen. Du skriver at du tidligere har opplevd overgrep -har du fortsatt kontakt med din behandler? Hvis ikke ta kontakt.

Du beskriver deg som en tidsinnstillt bombe, -jeg tror ikke du kan klare å forhindre at det en gang vil smelle... jeg vet heller ikke om det er så lurt at det-ikke- skal gjøre det. Men det som ville vært godt for deg (tror jeg) var å gjøre dette sammen med en behandler som er erfaren.

Ditt nettverk er også ganske viktig. Hvor mye vet dine nære&kjære om din fortid? Hvem vet om hva som nylig har hendt?

Som du skriver: "alt er revet vekk".. Ja, jeg vil tro det oppleves slik, og det vil være slik en godt stund. Men du skal overleve. du skal få deg god hjelp og du skal komme tilbake til livet.

gode tanker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223771-alt-er-revet-vekk/#findComment-1678374
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...