Gå til innhold

kan man gjøre dette i søvne?

Anbefalte innlegg

Gjest tatt av søvnen

Jeg våknet av at jeg ikke fikk puste. Det viste seg å være samboeren min som kysset meg og hadde sex med meg. Han sa han våknet omtrent samtidig med meg og trodde at jeg var med på det. Kan han ha gått så langt i søvne at han allerede hadde samleie med meg? Dette skjedde etter en periode der vi knapt hadde sex og frustrasjonen hans var stor pga det. (Vi har normalt ofte og god sex.)

Dette var så skremmende at jeg er livredd for at det skal skje igjen.

Kan man virkelig gjøre noe sånt i søvne, eller lyver han..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223785-kan-man-gj%C3%B8re-dette-i-s%C3%B8vne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

serenity777

Høres ut som en glimrende måte å bli vekket på. Vært med på det der engang jeg også. Ikke noe galt ved det vel?

Skjønner at det der er ubehagelig for deg gitt. Vet at noen par har det sånn, men det er viktig at samboeren din respekterer dine grenser.

Nils Håvard Dahl, psykiater

I utgangspunktet tror jeg ikke dette kan gjøres i søvne. Det er nettopp en lagmanssrettsdom på dette. I Tingretten fikk mannen medhold, men altså ikke i den høyere rettsinstans.

Jeg ser dog ikke bort fra at det kan skje i "halvsøvne" om forholdene skulle ligge godt til rette for det.

Om en ligger naken tett inntil hverandre i "sølvskje"-stilling, kan en kanskje ikke se bort fra at noe nærmest av seg selv og på kjente stier kan gli på plass :-)

Gjest Elsker samboeren min!

Ja, det kan det skjer!

Det har faktisk skjedd meg også. Jeg voknet også av at samboeren min holdt på. Det merkeligste var at han sa han hadde drømt dette da han voknet. Altså, han gjorde dette i søvne!

Jeg synes bare det var deilig jeg!

Annonse

Gjest tatt av søvnen

Høres ut som en glimrende måte å bli vekket på. Vært med på det der engang jeg også. Ikke noe galt ved det vel?

Joda, en fin måte å bli vekket på om man ikke er tungt deprimert og av div grunner ikke ønsket sex i en (kort) periode. Og det er sjelden morsomt å våkne av at man ikke får puste. Så lenge man ønsker sex selv ser jeg ikke noe galt i dette, men det var ikke tilfelle her. Og det var ikke noe "kosesex" det var snakk om heller...

Gjest tatt av søvnen

Det skjer stadig vekk hos oss.. Og jeg nyter det ;)

Men om det er 100% i søvne vet jeg ikke. Av og til er drøm og virkelighet vanskelig å skille, og når man nå ligger der inntill hverandre..

Så lenge man ønsker sex selv har jeg ingenting i mot det, men det var ikke tilfelle her. Jeg var deprimert og ikke lysten på sex i en periode av div årsaker. Kanskje derfor det føltes så skremmende.

Det jeg syns var merkelig var at det ikke var av forspillet jeg våknet, men at han var fullt i gang. Skal man vekke noen på denne måten syns jeg man skal la personen våkne og skjønne hva som skjer på et litt tidligere tidspunkt. En annen grunn til at jeg ble skremt var at det skjedde så heftig uten at jeg reagerte positivt på det som skjedde. Jeg var nok i en type sjokktilstand..

Men men. Det går visst an, så da har jeg fått svar på smp mitt.

:o)

I utgangspunktet tror jeg ikke dette kan gjøres i søvne. Det er nettopp en lagmanssrettsdom på dette. I Tingretten fikk mannen medhold, men altså ikke i den høyere rettsinstans.

Jeg ser dog ikke bort fra at det kan skje i "halvsøvne" om forholdene skulle ligge godt til rette for det.

Om en ligger naken tett inntil hverandre i "sølvskje"-stilling, kan en kanskje ikke se bort fra at noe nærmest av seg selv og på kjente stier kan gli på plass :-)

"Om en ligger naken tett inntil hverandre i "sølvskje"-stilling, kan en kanskje ikke se bort fra at noe nærmest av seg selv og på kjente stier kan gli på plass :-) "

Jeg reagerte på dette avsnittet. Du tar ikke spørsmålsstiller på alvor? "Teit" sagt syns jeg.

Annonse

"Om en ligger naken tett inntil hverandre i "sølvskje"-stilling, kan en kanskje ikke se bort fra at noe nærmest av seg selv og på kjente stier kan gli på plass :-) "

Jeg reagerte på dette avsnittet. Du tar ikke spørsmålsstiller på alvor? "Teit" sagt syns jeg.

Jeg er ikke enig med deg der. Finnes det noen fasit på dette fenomenet da? Nope, tror ikke det ;)

Reagerte på det jeg også,så vi er enige...=)

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg har vurdert flere sider. Spørreren sier ingenting om hvordan det skjedde.

Tror ikke du skjønner hva han mener..

Om noe er svært enkelt å foreta seg "sølvskje stilling" kan det la seg gjøre i søvne. Krever det derimot avkleding, og mye tilrigging er det mer tvilsomt at "tingene bare faller på plass.."

Jeg derimot er relativt sikker på at dette er planlagt samleie fra mannens side..

Tror ikke du skjønner hva han mener..

Om noe er svært enkelt å foreta seg "sølvskje stilling" kan det la seg gjøre i søvne. Krever det derimot avkleding, og mye tilrigging er det mer tvilsomt at "tingene bare faller på plass.."

Jeg derimot er relativt sikker på at dette er planlagt samleie fra mannens side..

Ok

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...