Gå til innhold

Angst, depresjon og tvangstanker

Anbefalte innlegg

Gjest bernweiler`s Oliver Santo

Jeg er en jente som har en del problemer med angst og depresjon. Har hatt det i rundt 10 år. Går på medisin og går fast hos psykolog. Men jeg føler ikke at det hjelper. Har en del syke tanker, som slettest ikke er normalt. De tankene skremmer meg selv. Trener på min sosiale angst og min panikkangst. Hvordan kan man komme seg inn på psykiatrisk senter? Kunne det vært en mulighet for meg? Eller er det snakk om ¨sykere¨folk som er der? Bor for meg selv, og etter at jeg har lakt meg føler jeg at det er noen i huset og at jeg ser folk. Er det noe jeg kan gjøre på egenhånd, noe trening av noe slag for at jeg kansje slipper de tankene? Er også sånn at jeg må ha med meg en flaske vann når jeg skal ut å treffe folk. Noe jeg kan gjøre for og bli kvitt den tvangstanken? På forhond tusen takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223886-angst-depresjon-og-tvangstanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...