beib Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 er sliten,kranglet med samboeren til langt på natt..han var påvirket av medisiner og sku abselutt ut på biltur,jeg sa at gjorde han det så skulle jeg anmele han for biltyveri,det er min bil.har ikke sovet i natt...hatt så vondt i magen etter og ha hatt ett matkick,har ikke spist på lenge...gått ned 20 kilo på 2 mnd..er i ferd med og miste kontrollen...jeg har lyst til og og bli frisk igjen. men jeg vet jeg må ta ett valg..han eller meg.. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Er det noe å stusse på? DEG! Du er verdifull,go girl..=) 0 Siter
Gjest mamma 24-7 Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Du må selvsagt velge deg, det er inlysende. 0 Siter
akba Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Du er den viktigste. Du har ingenting å gi nå i din situasjon. Det er viktig å ta vare på seg selv først og fremst. klem 0 Siter
Gjest compeed Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 etter mitt inntrykk er dere begge fulstendig ute å kjører og har altfor store personlige problemer til å greie å ha e t forhold. Hva slags person sitter og sier hun er frisk og har det bra når hun har sultet seg i 2 mnd. og bruker dop like ofte som sambo bruker piller get real! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.