Gjest anouschka78 Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 I dag var rapporten klar...Dissosiativ lidelse. Jeg begriper nada! Lider av alt mulig og ingenting. At jeg kunne være så dum å stikke nesa mi opp i alle diverse problemer i livet, i tillegg til de medfødte biologiske! Vet ikke lenger jeg. Vet nada. Føler at ingen forstår eller kan forstå hva som er galt med meg.... Nevrologen sier noe, traumepsykologen noe, pluss alle andre jeg har vært hos. Håper noe nøster seg bedre etterhvert. 0 Siter
Gjest anouschka78 Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Og det er en innmari toppers dag for medisinene har sluttet å funke også. Måtte dette gå bra også, det gjør det vel 0 Siter
Gjest bry Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Forstår deg,det er forvirrende når mange sier ulike ting,tror det derfor er viktig å "ta til seg" det en selv mener er rett,og jobbe med det man føler er det største problemet for en selv...=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.