Gjest sentilvrede Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Hei.Jeg er helt ny her inne, men har lagt merke til en ting. Det ble skrevet et innlegg fra en som kaller seg problemdamen og hun ble beskylt for å være ute etter noe, men du visste ikke hva! Men har du tenkt over at det kan jo hende at det ikke var samme damen, men at det er en som støttet seg på hjelp fra dere. jeg er skremt av å se mange svar som dere skriver, i flere ulike innlegg. Det er mange som skriver her inne som trenger litt støtte. Ville bare si dette 0 Siter
Gjest er ikke dum Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Himmel!! Det var ikke særlig vanskelig å skjønne at det var en og samme person som skrev de innleggene. Kanskje det var du..? ;-) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Mener å huske at det er slik at NHD kan se mer enn oss andre her inne, når det gjelder flere nick med samme person bak. 0 Siter
ananja Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Mener å huske at det er slik at NHD kan se mer enn oss andre her inne, når det gjelder flere nick med samme person bak. Kan han se e-postadressen da eller? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Kan han se e-postadressen da eller? Nei, jeg kan ikke se e-postadressen. Dere er helt anonyme for meg. 0 Siter
Svimern Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Nei, jeg kan ikke se e-postadressen. Dere er helt anonyme for meg. Du ser da IP ? 0 Siter
Gjest bry Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hva mener du en burde råde henne til da? 0 Siter
ananja Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Nei, jeg kan ikke se e-postadressen. Dere er helt anonyme for meg. Det var bra.. For e-postadr. kan jo bestå av ens ekte navn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.