Gå til innhold

mensen sen


frekk20

Anbefalte innlegg

eg skulle fått mensen 19-20 denne mnd og hatt den i 7dager sånn at den var ferdig noen dager før neste mnd, men eg har ikke fått den enda, 3uker siden så kasta eg opp onsdag kveld og natt til torsdag og var Heime på torsdag men da kastet eg ikke opp. og han har spruta i meg noen ganger. hva betyr dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frekk20

    22

  • jubalong70

    6

  • sheba

    3

  • fuji1365380447

    2

At du er gravid?

men eg har ikke vært så dårlig som man skal være for at man er gravid, vet bare at eg var dårlig for tre uker siden og at mensen ikke er kommet og at typen har sprutet i meg sæd. kan eg forsatt være gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei et ubeskytta sex

I så fall har ikke noen oppkast 3 uker før samleiet noe å si.

Du får nesten bare avvente neste mens. Kommer den ikke, så får du teste deg. Vil du ikke bli gravid, bør du beskytte deg ved en senere anledning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei et ubeskytta sex

Ooops, glemte at du hadde gått over tiden allerede.

Vel, da kan det jo være på sin plass å ta en gravi-test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

men eg har ikke vært så dårlig som man skal være for at man er gravid, vet bare at eg var dårlig for tre uker siden og at mensen ikke er kommet og at typen har sprutet i meg sæd. kan eg forsatt være gravid

Det er mange som ikke er dårlige eller kvalme når de er gravide.

Du kan selvfølgelig godt være gravid.

Ta en test og finn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall har ikke noen oppkast 3 uker før samleiet noe å si.

Du får nesten bare avvente neste mens. Kommer den ikke, så får du teste deg. Vil du ikke bli gravid, bør du beskytte deg ved en senere anledning...

han hadde spruta i meg helgen før eg ble dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops, glemte at du hadde gått over tiden allerede.

Vel, da kan det jo være på sin plass å ta en gravi-test!

så eg kan være gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som ikke er dårlige eller kvalme når de er gravide.

Du kan selvfølgelig godt være gravid.

Ta en test og finn ut.

så vist eg ikke får mensen før neste mnd kommer så er eg gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

så vist eg ikke får mensen før neste mnd kommer så er eg gravid

DU er jo allerde over tiden, så jeg syntes at du skal ta en test allerede i dag.

Ingen grunn til å vente en mnd for å finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er jo allerde over tiden, så jeg syntes at du skal ta en test allerede i dag.

Ingen grunn til å vente en mnd for å finne det ut.

kan ikke en lege finne ut om eg er gravid? en test er vel dyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

men eg har ikke vært så dårlig som man skal være for at man er gravid, vet bare at eg var dårlig for tre uker siden og at mensen ikke er kommet og at typen har sprutet i meg sæd. kan eg forsatt være gravid

Man trenger ikke være dårlig selv om man er gravid. Jeg ville kjøpt en test på apoteket hvis jeg var deg. Bedre å vite enn å gå rundt å bekymre seg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

kan ikke en lege finne ut om eg er gravid? en test er vel dyrt

Det er ikke dyrere å kjøpe en test enn å gå til lege. Med en test finner du det ut idag! Du kan være flere uker på vei hvis du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dyrere å kjøpe en test enn å gå til lege. Med en test finner du det ut idag! Du kan være flere uker på vei hvis du er gravid.

så hvorfor er ikke magen større da. den ser nett ut som før og eg føler meg normal og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

så hvorfor er ikke magen større da. den ser nett ut som før og eg føler meg normal og

Fordi man sjeldent får større (stor) mage før man er en del mnd på vei.

Hvofor er det så vanskelig å forstå at du kan være gravid?

Ubeskyttet sex har man hvis man vil lage unger. Du er forskinket, et av de første tegnene man får når man er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man sjeldent får større (stor) mage før man er en del mnd på vei.

Hvofor er det så vanskelig å forstå at du kan være gravid?

Ubeskyttet sex har man hvis man vil lage unger. Du er forskinket, et av de første tegnene man får når man er gravid!

sorry da, er bare første gang det skjer meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så eg kan være gravid

Ja, det kan du. I teorien kan alle som har hatt ubeskyttet sex og som ikke har fått mensen være gravide.

Siden du nå er en ukes tid over tiden du ventet mensen synes jeg du skulle kjøpe en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du. I teorien kan alle som har hatt ubeskyttet sex og som ikke har fått mensen være gravide.

Siden du nå er en ukes tid over tiden du ventet mensen synes jeg du skulle kjøpe en test.

er det så gale altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...