Gå til innhold

mensen sen


frekk20

Anbefalte innlegg

Ja, det kan du. I teorien kan alle som har hatt ubeskyttet sex og som ikke har fått mensen være gravide.

Siden du nå er en ukes tid over tiden du ventet mensen synes jeg du skulle kjøpe en test.

han spruta i meg to ganger forrige søndag, og så har eg ikke merket noe etterpå, bare følt meg normal og ikke fått mensen enda og mnd er ferdig neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frekk20

    22

  • jubalong70

    6

  • sheba

    3

  • fuji1365380447

    2

Vel, hvis du ikke ønsker å bli gravid, så er det ganske ille å ha ubeskyttet sex.

men etter det eg hae beskrevet så trur du eg er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men etter det eg hae beskrevet så trur du eg er gravid

Det er umulig for meg å vite. Mange som prøver å bli gravide har sex når de har eggløsning men blir likevel ikke gravide. Derfor er det bare en måte å finne det ut på - ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Hei! Har du fått kjøpt test? Hvordan gikk det?

Jeg har tre barn, og har ikke vært kvalm med noen av dem. Mange får ikke andre symptomer enn uteblitt mens når de er gravide. Magen kommer gjerne ikke før etter 3-4 måneder.

Kjøp testen - tror den koster 78-80 kr. Da vet du om du må ta hensyn til en liten spire når det gjelder medisiner, alkohol og jobbsituasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har du fått kjøpt test? Hvordan gikk det?

Jeg har tre barn, og har ikke vært kvalm med noen av dem. Mange får ikke andre symptomer enn uteblitt mens når de er gravide. Magen kommer gjerne ikke før etter 3-4 måneder.

Kjøp testen - tror den koster 78-80 kr. Da vet du om du må ta hensyn til en liten spire når det gjelder medisiner, alkohol og jobbsituasjon :-)

sist uke så var det 3uker siden eg ble kvalm onsdag kveld og kasta opp og begynte og kaste opp torsdag natt og, så eg holdt meg Heime på torsdag for da var eg så trøtt og ville nesten ikke spise, er det noen tegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg men virker jo helt på jordet du da....

sist uke så var det 3uker siden eg ble kvalm onsdag kveld og kasta opp og begynte og kaste opp torsdag natt og, så eg holdt meg Heime på torsdag for da var eg så trøtt og ville nesten ikke spise, er det noen tegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang du har hatt sex?

Hvor gammel er du?

sist uke så var det 3uker siden eg ble kvalm onsdag kveld og kasta opp og begynte og kaste opp torsdag natt og, så eg holdt meg Heime på torsdag for da var eg så trøtt og ville nesten ikke spise, er det noen tegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

sist uke så var det 3uker siden eg ble kvalm onsdag kveld og kasta opp og begynte og kaste opp torsdag natt og, så eg holdt meg Heime på torsdag for da var eg så trøtt og ville nesten ikke spise, er det noen tegn

Er dette et tulleinnlegg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et tulleinnlegg??

Tydeligvis... skjønner ikke poenget med inlegget hennes, må være en person som er ekstremt dum:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Tydeligvis... skjønner ikke poenget med inlegget hennes, må være en person som er ekstremt dum:-)

Huff.. Jeg begynner å bli så irritert på sånt. :/

Er jo tross alt folk som spør her i fult alvor og da vil man jo hjelpe. Men sånne innlegg bidrar til at man blir kritisk til det meste. Ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

nei hvorfor skulle det de

Bl.a fordi du skriver det samme til alle. Og du er 20 år, men skjønner ikke hvordan man blir gravid. Da er det ikke rart man begynner å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Jeg begynner å bli så irritert på sånt. :/

Er jo tross alt folk som spør her i fult alvor og da vil man jo hjelpe. Men sånne innlegg bidrar til at man blir kritisk til det meste. Ikke bra!

helt enig, men denne personen er jo bare tullete... nye problemer for hvert motsvar osv!!

altfor dumt, men gidder ikke la personer som henne ødelegge gleden med DOL:-) så la dem holde på om de orker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bl.a fordi du skriver det samme til alle. Og du er 20 år, men skjønner ikke hvordan man blir gravid. Da er det ikke rart man begynner å lure.

eg vet hvordan eg blir gravid, men er usikker om eg er blitt det nå siden ikke har hatt morgen kvalme eller noe sånt, mensen er bare sen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...