Belz Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Mann 49 Har tvangstanker egentlig om alt,tror til å med att andre leser disse,forsterker den negativedelen av min tankevirksomhet.får stor fobier for kuer ,hester ,unaturliger ting (spøkelser )Er bevist og belest angående mange behadlingsmetoder,men Tanken er min uvenn,som ødelegger min livsutfodelse,med natur og friluftsliv,Det kunne jo stå en ku,hest eller Elg dær,sove alene kommer ikke på tale, (spøkelser på hytta,hjemme.Men ser ikke ut som jeg har et eneste problem i det daglige,er jo en som trener vær dag med jogg,ski,sykkel eller vekter.bra jobb. Men har tanken !!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Du trenger hjelp. Oppsøk i første omgang din primærlege, videre vil du bli henvist til psykiater. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Min erfaring er at tvangstanker henger sammen med ubearbeidete følelser. Det er utrolig hvordan følelser kan klare å gjemme seg vekk... Men så kan de "poppe" opp som sånne tanker du beskriver her. Jeg var også redd for spøkelser, men etter hvert som jeg har jobbet med følelsene mine, har de krympet... Jeg tror de spøkelsene jeg fryktet, faktisk befant seg i mitt eget hode og hjerte. Hvis det finnes spøkelser i virkeligheten, så er de helt sikkert annerledes enn det jeg selv var så redd for. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Dette suger energien ut av deg. Energi du trenger til andre ting. Ikke vent med å søke om hjelp. Primærlegen er første instans, så tar du/dere det derfra. Vh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.