Gå til innhold

problemer i forholdet?

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med ei jente på 23år, jeg er selv 22år. Jeg er for tiden arbeidsledig og har derfor lite penger. Jeg søker jobber hele tiden, men det er lissom aldri noe som skjer! Dette gjør meg bitter, lei og sint.

Dama betaler alt for meg, eneste jeg får betalt er leie av hus, strøm og alle de regningene jeg har, men aldri kjøpt noe selv til meg.

dette blir jeg ret og slett deprissiv av. Og en annen ting er at det virker som om dama skjuler noe for meg, kan godt hende det bare er småting, eller ikke noe. Men f.eks hvis jeg bare holder mobilen hennes, får hun panikk, har sett på den før og det er en del kompiser som hun sier som sender meldinger som ikke passer seg når mann er i ett forhold. Og hun har sagt at hun ikke kan si til disse kompisene at hun er sammen med meg for da ville hun mistet kontakten med dem.. ifølge hun.

Hun er en del på by'n og drikker, og nesten hver gang jeg henter hun begynner hun å beskylde meg for å være utro! Det er noe jeg ikke er, eller kommer til å være! Men tror noen at hun skjuler noe for meg? Jeg har tenkt noen ganger å gå fra henne pga dette ødelegger meg å tenke på det hele tiden, men jeg er og så utrolig glad i henne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224170-problemer-i-forholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...