Gå til innhold

men tankene er de samme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, snøen faller fortsatt, nå sent i mars. Men selv er jeg et helt annet sted. Brøytekantene ligger som skjeletter langs veien. Men nå tenker jeg mye på moren min. Jeg kjøpte avisen i dag. Men jeg har enda ikke lest den. Min verden snurrer rundt. I vonde, skurrende sirkler. Men tankene mine er fortsatt de samme.

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Hei! Synes du er flink til å (be-)skrive! Kjenner meg veldig igjen. Særlig i det med avisen...Tankene mine jobber på høygir og gjør meg så sliten at jeg hverken orker å lese, se på tv eller noe:-( Mange ganger kjøper jeg aviser og blader som jeg virkleig ønsker å lese, men som blir liggende i dagesvis. Får håpe vi får mer energi når sola begynner varme og våren dukker opp. For den må vel være rundt hjørnet nå..? Er det noe spesielt du går og tenker på, og som plager deg? Jeg er lutter øre:-)

Slenger på en klem om jeg får lov:)

Skrevet

Hei! Synes du er flink til å (be-)skrive! Kjenner meg veldig igjen. Særlig i det med avisen...Tankene mine jobber på høygir og gjør meg så sliten at jeg hverken orker å lese, se på tv eller noe:-( Mange ganger kjøper jeg aviser og blader som jeg virkleig ønsker å lese, men som blir liggende i dagesvis. Får håpe vi får mer energi når sola begynner varme og våren dukker opp. For den må vel være rundt hjørnet nå..? Er det noe spesielt du går og tenker på, og som plager deg? Jeg er lutter øre:-)

Slenger på en klem om jeg får lov:)

Jeg føler meg så alene og fremmedgjort i forhold til andre mennesker. Da jeg var yngre hadde jeg så mange talenter og egenskaper, men det er akkurat som om de har forsvunnet.Jeg føler at jeg har mistet personligheten min, og at jeg er blitt fjern. Men jeg vet bare at jeg skal holde ut. Du får ha en fin, og lun søndag.

Skrevet

Forstår deg godt!

Du får heller slappe av med litt musikk,da kan du bare ligge der å la tankene strømme,sveve og rømme,uten at du trenger å gjøre noe som helst....=)

I dag er i dag,i morgen er i morgen,du har lov å ta det med ro også.

Ha en fin søndag...=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...