canticle Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Ja, snøen faller fortsatt, nå sent i mars. Men selv er jeg et helt annet sted. Brøytekantene ligger som skjeletter langs veien. Men nå tenker jeg mye på moren min. Jeg kjøpte avisen i dag. Men jeg har enda ikke lest den. Min verden snurrer rundt. I vonde, skurrende sirkler. Men tankene mine er fortsatt de samme. 0 Siter
Gjest MinimizeMe Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hei! Synes du er flink til å (be-)skrive! Kjenner meg veldig igjen. Særlig i det med avisen...Tankene mine jobber på høygir og gjør meg så sliten at jeg hverken orker å lese, se på tv eller noe:-( Mange ganger kjøper jeg aviser og blader som jeg virkleig ønsker å lese, men som blir liggende i dagesvis. Får håpe vi får mer energi når sola begynner varme og våren dukker opp. For den må vel være rundt hjørnet nå..? Er det noe spesielt du går og tenker på, og som plager deg? Jeg er lutter øre:-) Slenger på en klem om jeg får lov:) 0 Siter
canticle Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 Hei! Synes du er flink til å (be-)skrive! Kjenner meg veldig igjen. Særlig i det med avisen...Tankene mine jobber på høygir og gjør meg så sliten at jeg hverken orker å lese, se på tv eller noe:-( Mange ganger kjøper jeg aviser og blader som jeg virkleig ønsker å lese, men som blir liggende i dagesvis. Får håpe vi får mer energi når sola begynner varme og våren dukker opp. For den må vel være rundt hjørnet nå..? Er det noe spesielt du går og tenker på, og som plager deg? Jeg er lutter øre:-) Slenger på en klem om jeg får lov:) Jeg føler meg så alene og fremmedgjort i forhold til andre mennesker. Da jeg var yngre hadde jeg så mange talenter og egenskaper, men det er akkurat som om de har forsvunnet.Jeg føler at jeg har mistet personligheten min, og at jeg er blitt fjern. Men jeg vet bare at jeg skal holde ut. Du får ha en fin, og lun søndag. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Forstår deg godt! Du får heller slappe av med litt musikk,da kan du bare ligge der å la tankene strømme,sveve og rømme,uten at du trenger å gjøre noe som helst....=) I dag er i dag,i morgen er i morgen,du har lov å ta det med ro også. Ha en fin søndag...=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.