andungen Skrevet 18. mars 2001 Del Skrevet 18. mars 2001 Hei, Jeg skal gå ned ca 10 kg..ved å trene og spise sunnere. Lurer på om 3 brødmåltider a/2 skiver grovbrød om dagen blir for mye brød? (er ikke glad i musli m/melk/joghurt) Pålegg: makrell i tomat m/agurk, egg m/tomat, tunfisk, mager leverpostei. I tillegg kommer en liten porsjon av vanlig middag, pluss litt frukt grønnsaker innimellom måltidene. Og ellers..jeg har kjøpt trimsykkel. Er helt utrent, og har begynt å trene 30 min hver morgen 5/6 dager pr uke med puls på rundt 150. Har tenkt å øke på til 1 time etter hvert. Blir dette for lite trening? (har hørt at en må opp i minst en og en halv time for å forbrenne fett skikkelig.) Er 39 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 19. mars 2001 Del Skrevet 19. mars 2001 Hei, dersom du er i dårlig form tror jeg dette vil kunne passe bra. Er du i kjempegod form kan det bli for lite. Hva som er lite, moderat eller mye trening, vil være forskjellig fra den ene til den andre. Det kommer helt an på din nåværende form og helsesituasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.