Gjest tussami Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei, Jeg håper noen kan svare meg på dette...Vet det kan være vanskelig å si noe når man ikke vet hele historien,men det blir så mye å skrive her. føler jeg har mistet all glede i livet mitt.ingenting gjør meg glad.jeg er ute blandt folk.blir med når venner inviterer meg ut(som oftest).går på fester.men for hva?jeg vet ikke.føler ingenting er oppriktig.det hele er bare et spill.jeg gjør det jeg tror andre forventer av meg.studerer,går ut,er sosial,smiler og ler.det gir meg lite.men jeg vet heller ikke hva som vil gjøre ting lettere.hvis jeg skal gjøre det jeg har lyst til,så vet jeg ikke hva det er.hvem er jeg da?hva er det jeg liker?vet ikke...vet ikke hvem jeg er.. de siste 3 mnd har jeg sittet hjemme mye.bare sett på tv.tenkt at "i morgen skal jeg ta meg sammen",men så kommer en ny dag og jeg orker ikke gjøre noe.går kun ut hvis jeg blir bedt ut eller har noe obligatorisk på skolen.det går jo forsåvidt greit,men jeg blir fort sliten.vil hjem igjen.men til hva?vil jo egentlig ikke være sånn.sitte hjemme alene og bli ensom.men synes det er vanskelig å more meg med andre.venter liksom bare på de skal "bli lei" av meg.så jeg sparer dem og meg bryet og blir heller hjemme. dette sliter litt.blir fort lei meg.gråter endel når jeg er alene.ikke alltid jeg vet hvor det kommer fra.men stort sett er det for jeg føler meg utilstrekkelig.så føler jeg meg dum for mine pessimistiske tanker.får dårlig samvittighet.tidligere kastet jeg mye opp/sultet meg.men har klart å holde det noenlunde under kontroll de siste årene.men nå kommer trangen tilbake.har begynt å skli ut.noen dager spiser jeg kun frokost eller middag.noen dager spiser jeg "normalt".men jeg begynner å hate mat igjen.den får meg til å føle meg svak.men vekten min er ikke unormal.min bmi er normal så kan vel ikke si jeg har noen spiseforstyrrelse.. uff,jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.har bare lyst til å finne glede.og kunne ta imot den.det er som alt positivt preller av og det negative suges til meg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224456-deppahjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei på deg..=) Du minner meg om meg på enkelte områder,spilte skuespill jeg også på en måte,gjør vel det fremdeles. Er ikke lett å finne ut av "hvem er jeg"? Så man gjør det man kan for å "passe inn",lett er det heller ikke å finne ut av "hva vil jeg"? Til slutt går man rundt som en identitetsløs "nikkedukke". Det første vi må lære oss er å si nei,med stor N. Og kanskje istedenfor å prøve å finne ut av,hvem er jeg,heller tenke på,hvem vil jeg være? Hvem ser jeg opp til,hvem beundrer jeg,hvis jeg fikk velge,hvem ville jeg ha vært da? Ble surr dette her,men det jeg mener er,vi er ikke prisgitt å være noe,men kan velge selv hvem vi vil være. Når en ser på det på den måten,spiller alle skuespill. For hvem er de,alle folkene som går rundt omkring? Er de jobben sin,meningene sine,følelsene sine..osv? Nei,det er de ikke! Kanskje ingen vet hvem de er i grunn,de bare later som om. Hele livet er et evig valg tror jeg,med mange veier å velge mellom. Hvilke vei du velger spiller ingen rolle,du kommer frem uansett dit du skal. "Go with the flow,and then you will know" Tror jeg....=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224456-deppahjelp/#findComment-1683784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tussami Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei på deg..=) Du minner meg om meg på enkelte områder,spilte skuespill jeg også på en måte,gjør vel det fremdeles. Er ikke lett å finne ut av "hvem er jeg"? Så man gjør det man kan for å "passe inn",lett er det heller ikke å finne ut av "hva vil jeg"? Til slutt går man rundt som en identitetsløs "nikkedukke". Det første vi må lære oss er å si nei,med stor N. Og kanskje istedenfor å prøve å finne ut av,hvem er jeg,heller tenke på,hvem vil jeg være? Hvem ser jeg opp til,hvem beundrer jeg,hvis jeg fikk velge,hvem ville jeg ha vært da? Ble surr dette her,men det jeg mener er,vi er ikke prisgitt å være noe,men kan velge selv hvem vi vil være. Når en ser på det på den måten,spiller alle skuespill. For hvem er de,alle folkene som går rundt omkring? Er de jobben sin,meningene sine,følelsene sine..osv? Nei,det er de ikke! Kanskje ingen vet hvem de er i grunn,de bare later som om. Hele livet er et evig valg tror jeg,med mange veier å velge mellom. Hvilke vei du velger spiller ingen rolle,du kommer frem uansett dit du skal. "Go with the flow,and then you will know" Tror jeg....=) tusen takk-det var noen fine tanker du hadde der:) hmm..nå må jeg sette meg ned og tenke litt på dette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224456-deppahjelp/#findComment-1683860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 tusen takk-det var noen fine tanker du hadde der:) hmm..nå må jeg sette meg ned og tenke litt på dette! Håper du tenker posetivt da. Ha en fin kveld..=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224456-deppahjelp/#findComment-1683863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.