Gå til innhold

Noen som tiltrekker seg overgripere?

Anbefalte innlegg

Gjest berre lurer.....

Enkelte som meg selv blir stadig utsatt for overgrep fra barn og ut i voksen alder. Jeg lurer ofte på hva jeg gjør feil, og om jeg tiltrekker meg overgripere på noen måter.

Vet jeg er veldig snill og hyggelig med alle, og at jeg fort blir populær blant menn. Men jeg er samtidig dødsforsiktig og måler alle menn opp og ned før jeg gir noe av meg selv. Jeg er ofte ute på byen eller fest, men blir aldri med noen hjem etterpå og tar heller aldri med meg mannfolk hjem...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224472-noen-som-tiltrekker-seg-overgripere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen tiltrekker seg overgripere ja,det er pga et mønster som er dypt nedgravd i den det gjelder.

Det står på en måte et usynlig tegn i pannen,der står det "offer".

Når man forandrer på dette mønsteret,forsvinner "offer-tegnet" fra pannen.

Man kan forandre på mønsteret ved hjelp av ulike behandlings-former,det er opp til en selv, å finne sin måte å jobbe med seg selv på...=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...