Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Heisann,,Jeg er en gutt på 26 år som har 4-5 års amfetamin misbruk bak seg. Har ikke brukt stoffet på ca.1 år.Når det er sagt, er mitt problem, er at jeg stort sett føler meg deprimert,blir fort veeeldig sint (smeller med dører,HØYT stemmeleiet og kaster ting) når jeg kommer i konflikter med kjæresten min.,blir fort stresset og får en følelese av ting rett og slett blir for mye på en gang,,gjelder ting som skal gjøres,,f.eks bare det å hente å hente noen som skal være med oss på f.eks bowling,kino etc,,kommer det da noe uventet, blir jeg ofte sur og sint. Ser på det som stress!! Føler på en måte at det er hennes feil, og det er helt feil!!! Bare det å gå i butikken, og vi ikke finner helt ut hva vi skal kjøpe, kan jeg bare legge fra meg alt vi har i handlevogna så langt, og gå ut av butikken pga jeg kjenner jeg holder på å klikke,,dette er ikke hver gang, for all del, men litt for ofte. Er jeg bare i litt dårlig humør, skal det ingenting til før det smeller i huet på meg. Har ikke tålmodighet i det hele tatt. Isteden for å se på ting som koselig, får jeg en følelese av å helst ville bare bli ferdig med det fortest mulig på en måte. Alt kommer stort sett an på hvordan humøret er på forhånd. Og det er ikke rettferdig mot henne i det hele tatt. Hun er bare go og snill mot meg, og jeg ingen grunn til å være sånn i det hele tatt!!! Hun gir meg en følelese av trygghet,kjærlighet,ærlighet og åpenhet fra henne uansett hvordan jeg oppfører meg. Og jeg er livredd for å miste henne!! Når jeg våkner om morgenen, vet jeg hvordan dagen blir,,stort sett føler jeg tung i hele kroppen,tom for energi, gretten av å måtte stå opp,angst i form av vondt i magen, og høy puls. Er ofte redd for å slå på mobiltelefonen om morgenen i frykt for hvem som måtte ringe..dette er vondt og slitsomt,,vil bare våkne med en følelese av en ny dag, med nye muligheter. Har også en sønn på 6 år som bor hos sin mor, og jeg blir ofte veldig sint på ham for den minste ting. Og sett fra hans side, som bare er hos meg hver 14.dag, kan ikke det være noe annet enn vondt..sønnen min har ett ekstremt godt forhold til kjæresten min, og vil hele tiden være med henne samtidig som meg, og han stråler som en sol når han ser både henne og meg. Kjæresten min og moren til gutten min er veldig gode venner, så jeg er egentlig veldig heldig når jeg hører hvordan andre har det med tanke på samhold med barn fra tidligere forhold og ny kjæreste. Ikke har jeg økonomiske problemer, har bil,egen bolig og fast jobb. Tross alt dette, har jeg store problemer med å takle hverdagen som den er. Regner ikke med ett fasitsvar på dette, men håper på noen gode råd om hvordan jeg skal gå frem når det gjelder å bedre situasjonen for oss alle. Er rett og slett, unnskyld ordbruken, DRITTLEI av å bare se det negative i alt, isteden for det positive,,sliter med å greie det uansett hva det gjelder når jeg det jeg kaller for trykk i hue.,p.s har hatt det sånn siden jeg begynnte å bruke amfetamin,,de 2-3 første åra, brukte jeg det nesten hver dag. Tusen takk på forhånd for evnt. svar. mvh en som er lei av den klumpen i magen,,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224515-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...