Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 22 år som sliter med nervøse sammenbrudd, og har vel egentlig en del tvangstanker også. Mitt problem er at jeg en en sinnsyk angst for å prate forann folk, dette er et problem som har oppstått de siste 2-3 årene og har bare blitt verre og verrre. De symptomene som oppstår når jeg prater forann folk er skjelvinger i kroppen, sterk ufrivillig rødming, knekking av stemmen og en unormal og ekstrem puls som jeg ikke klarer og kontrolere. Jeg vet at dette nok er normale symptomer når man er nervøs, men mine symptomer bikker over i det ekstreme. dette gjør at jeg til enhver tid prøver å unngå å komme meg i sosiale situasjoner der jeg behøver å prate forann folk. Dette har gjort at jeg er redd for å begynne på en ny skole, og det hindrer meg i min jobb. Når vi skal ha personalmøte så gruer jeg meg mange dager i forveien, og under møtet så er jeg et nervevrak. Når jeg er med mine venenr så har jeg klart å skjule mine problemer til en viss grad og klarer å oppføre meg sånn noenlunde normalt. Har ikke lett for å prate om personlige ting så det er derfor jeg ikke har gått til psykolog. Finnes det alternative behandlingsmetoder for et nervevrak som meg? håper på snarlig hjelp

Mvh Godfoten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224516-nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...