Gå til innhold

Angst/Depresjon eller Schizofreni

Anbefalte innlegg

hage1365380923

Hei

Jeg går nå på 750mg efexor og 6mg fluanxol på morgenen.

Fikk til å begyne med 1mg fluanxol på morgenen for angsten men ble faktisk bare værre.

Trappet forsiktig opp til 6mg som er den minste dosen som jeg kan ha for å føle meg bedre, jeg kan ikke ta fluanxol senere ut på dagen for da blir jeg helt dopet i kroppen ikke i hodet.

Jeg har lest mye om Schizofreni og personlighetsforstyrrelser på grunn av at jeg ikke føler meg hjemme i angst/depresjons bildet.

For meg virker det som jeg har alle de negative symptomene på Schizofreni og da jeg komm opp i 6mg fluanxol om dagen så ble de symptomene kraftig dempet og angsten/depresjonen ble bedre.

Det jeg lurer på da jeg måtte så pass høgt med fluanxol er det om at jeg kansje har Schizofreni i mildere form eller alvorlige Personlighetsforstyrrelser?

Det hadde vært fint å få svar da jeg skal til min fastlege om noen dager for å diskutere videre medesenering.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224565-angstdepresjon-eller-schizofreni/
Del på andre sider

Fortsetter under...

serenity777

Det er vel vanskelig å si, om du har schizofreni eller personlighetsforstyrrelser basert på så lite. De negative symptomene til schizofreni, er vel veldig likt de symptomene til depresjon. IOM at du hadde så god nytte av fluanxol, så er det sikkert lurt å fortsette med det.

Opplever du feks at andre har vannskelig for å følge dine ressonanser? At du snakker rart ol.?

hage1365380923

Det er vel vanskelig å si, om du har schizofreni eller personlighetsforstyrrelser basert på så lite. De negative symptomene til schizofreni, er vel veldig likt de symptomene til depresjon. IOM at du hadde så god nytte av fluanxol, så er det sikkert lurt å fortsette med det.

Opplever du feks at andre har vannskelig for å følge dine ressonanser? At du snakker rart ol.?

Hei nei jeg har ikke opplevd at noen synes jeg prater rart, men jeg har noen gang også trodd at jeg ble forgiftet og avlyttet på spesielle plasser,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...