Gå til innhold

NHD - Kan jeg kombinere disse?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte bare på om jeg kan kombinere disse:

Lamictal 600mg (300mg morgen + 300mg kveld)

Seroquel 300mg (kveld)

Tolvon 90mg (kveld)

+

Rivotril 1mg (kveld)

Vival 5mg ved behov (sjelden)

Lamictal, Seroquel og Tolvon har jeg tatt i lang tid uten problemer, men lurer på om det er uproblematisk å ta Rivotril i tillegg?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224613-nhd-kan-jeg-kombinere-disse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du kan kombinere disse.

Kombinasjonen er ufarlig. Det eneste skumle er benzo i seg selv.

Takker for svar!

Jeg er klar over at benzo ikke er bra, så jeg har holdt bruken til et absolutt minimum. Har tilogmed fått litt "ros" fra fastlegen min angående akkurat det. Og han er ikke akkurat kjent for å skrive ut sånne medisiner i hytt og pine. ;-)

Takk igjen!

Mvh

Takker for svar!

Jeg er klar over at benzo ikke er bra, så jeg har holdt bruken til et absolutt minimum. Har tilogmed fått litt "ros" fra fastlegen min angående akkurat det. Og han er ikke akkurat kjent for å skrive ut sånne medisiner i hytt og pine. ;-)

Takk igjen!

Mvh

Hva er det som er så farlig med benzo?

Jeg har fått bedskjed om å bruke det når jeg har behov, og ikke være redd for å ta det når jeg føler meg for langt oppe eller har angst - og samtidig er sammen med barna.

Ble litt bekymra nå. Bruker ellers Cipralex, Lamictal ig Imovane.

Gjest Androdine

Takker for svar!

Takk igjen!

Mvh

Flink du da :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...