Gå til innhold

bipolar

Anbefalte innlegg

Gjest bibbiline

Jeg bruker litium og lamictal mot bipolar lidelse. Som har fungert ypperlig.

Men er dette en ny episode eller vil det gi seg snart siden jeg går på medisin og sånn, kanskje det bare går over om jeg kommer meg på trening igjen, for alt jeg vet:

Begynte med en fortvilelse angående skolen, fikk et fortvilelsesanfall og ødela mobilen min.

Tar alt som en avvisning, vanskelig med å sovne inn, gråter, negative tanker, isolerer meg (trives uten mobiltelefonen for å si det sånn), har hørt "stemmer" i hodet før jeg sovner her om dagen, så da våkner jeg til og får en redsel/nervøsitet inni meg og gråter før jeg sovner. Da kan jeg fårsåvidt sove veldig lenge. Klarer ikke konsentrere meg. Føler jeg lett kan bli provosert og sint å få utbrudd om noen skulle irritere meg, får lyst til å skrike når folk glor på puppene mine (men jeg holder det inni meg altså), lei av å være et sex-symbol, vil være i fred. Hater alt, orker lite.

Jente,24

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224666-bipolar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

javelda1365380927

glem innlegget over, jeg høres ut som en psykopat.

kjære deg...

psykopat er du IKKE utfra det du skriver her! Du virker derimot deppa og trist...å være aggressiv og isolere seg er ofte et tegn på at du sliter psykisk med noe...sorg, sinne?

dårlige minner?

Ny mobil finnes og få kjøpt!

Forsøk å skriv her på DOL litt mer om hva du sliter med, eller best av alt- forsøk å snakke med noen om hvordan du har det nå! Vet at det kan være veldig vanskelig...men prøv likevel!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224666-bipolar/#findComment-1685848
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...