Gå til innhold

Ytre årsak og bipolar diagnose?

Anbefalte innlegg

Gjest bobine

Takk for fint svar.

Da er det iallefall betryggende å vite at jeg ikke har noen normal stressor.

Jeg har siden 1997 daglig vært utsatt for betydelig unormale stressorer.

Det hjelper meg til å forstå litt mer her. Tusen takk for svaret.

Psykiatrien ser tydeligvis ikke at det jeg utsettes for er unormale stressorer.

Eller kanskje ser de det. Men så kaller man det mani likevel. Det kan jeg forsåvidt forstå. Hvis normale stressorer kan medføre svingninger, så kan selvsagt også unormale stressorer gjør det.

Problemet mitt er at min stressor er påført av psykiatrien. Derfor har jeg selvsagt et meget anstrengt forhold til dette systemet. Jeg tror mye kunne vært gjort dersom systemet selv tok dette innover seg.

Istedet gav de meg antipsykotika under tvang i høst. Antipsykotika som jeg noen år tidligere hadde holdt på å miste livet av som følge av NMS. De mente at man kunne forutsi NMS nå med blodprøver. Det er i såfall helt ny forskning. Ingen jeg pratet med inntil 2004 kunne si at man hadde noen metode for å forutsi NMS før det bryter ut.

Gjennom slik oppførsel fra psykiatrien, så føler man seg trykket så langt ned i sanden som mulig.

"Istedet gav de meg antipsykotika under tvang i høst. Antipsykotika som jeg noen år tidligere hadde holdt på å miste livet av som følge av NMS. "

Nå skjønner jeg bittelittegranne mer av deg :)

Fortsetter under...

Gjest gulspurven

"Istedet gav de meg antipsykotika under tvang i høst. Antipsykotika som jeg noen år tidligere hadde holdt på å miste livet av som følge av NMS. "

Nå skjønner jeg bittelittegranne mer av deg :)

Tusen takk for det innlegget. Det varmer meg å høre at folk nærmer seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...