Gå til innhold

ang. det å klemme psykologen

Anbefalte innlegg

Gjest stillegutt
Skrevet

leste NHD skrev at man ikke skal klemme behandlern...

hvordan skal jeg da tolke at jeg får "trøst" ofte ved klemmer og annen kontakt fra min behandler ?

jeg har ikke bedt om det men på samme tid føles det godt.

det er en eldre dame og jeg er gutt så tviler på det ligger noe skjulte motiver her.

har jeg ett rart forhold til min behandler da ???

Gjest vioola
Skrevet

nei tror ikke det. Når jeg er trist og på gråten sier ofte behandlern min at nå hadde hun hatt lyst å holdt rundt meg eller gitt meg en klem. Men tror hun skjønner at jeg ikke vil det så hun er reservert å gjør ikke noe

Gjest stillegutt
Skrevet

nei tror ikke det. Når jeg er trist og på gråten sier ofte behandlern min at nå hadde hun hatt lyst å holdt rundt meg eller gitt meg en klem. Men tror hun skjønner at jeg ikke vil det så hun er reservert å gjør ikke noe

det var sånn for meg også i førsten, det kom etterhvert... det kan hende jeg har sendt ut ett signal om at jeg ville det, uten at jeg egentlig har vært klar over det ? det er ihvertfall veldig godt når hun holder meg og trøster meg, da klarer jeg å gråte og det er deilig :) ... derfor jeg lurte på hvorfor dette skulle være "forbudt" ... for min del føles det som vi har fått ett mye bedre "forhold" etter det begynte...

det kan kanskje ha noe med hva man går dit for i utgangspunktet også for hvem som klemmer og ikke.

Gjest vioola
Skrevet

det var sånn for meg også i førsten, det kom etterhvert... det kan hende jeg har sendt ut ett signal om at jeg ville det, uten at jeg egentlig har vært klar over det ? det er ihvertfall veldig godt når hun holder meg og trøster meg, da klarer jeg å gråte og det er deilig :) ... derfor jeg lurte på hvorfor dette skulle være "forbudt" ... for min del føles det som vi har fått ett mye bedre "forhold" etter det begynte...

det kan kanskje ha noe med hva man går dit for i utgangspunktet også for hvem som klemmer og ikke.

mitt stalltips er at NHD er av den gamle skolen og derfor mener at avstand til pasienten er veldig viktig. Min nesten 60 år gamle psykiater fikk nesten angst om jeg spurte om hvor han hadde hytte , skulle på ferie og lignende.

Hun jeg går til nå er ganske ung. Så tror har noe med det å gjøre . Så tror jeg også psykologer kanskje har litt annet syn på ting enn psykiatere som jo er i bunn og grunn medisinere,

morsomt med dol gitt, kan synse så mye man vil uten å egentlig vite hva man snakker om

Gjest Havelar
Skrevet

mitt stalltips er at NHD er av den gamle skolen og derfor mener at avstand til pasienten er veldig viktig. Min nesten 60 år gamle psykiater fikk nesten angst om jeg spurte om hvor han hadde hytte , skulle på ferie og lignende.

Hun jeg går til nå er ganske ung. Så tror har noe med det å gjøre . Så tror jeg også psykologer kanskje har litt annet syn på ting enn psykiatere som jo er i bunn og grunn medisinere,

morsomt med dol gitt, kan synse så mye man vil uten å egentlig vite hva man snakker om

He he, kanskje han har lest Unni Lindells "Rødhette"? Skummel bok om en dame som myrder menn, blandt annet psykologen sin og partneren hans etter at hun føler hun har utlevert seg litt for mye. Hun følger etter han til hytta.

serenity777
Skrevet

He he, kanskje han har lest Unni Lindells "Rødhette"? Skummel bok om en dame som myrder menn, blandt annet psykologen sin og partneren hans etter at hun føler hun har utlevert seg litt for mye. Hun følger etter han til hytta.

Jeg pleier å gi psyk sykepleieren min, samt ergoterapeuten som var i rehabèn før en klem før jul, og til bursdag osv. Det er veldig vanlig på den dpsèn jeg hører til.

Skrevet

Min psykolog klemmer meg noen ganger hun også, men det er når jeg skal gå. For meg hadde det holdt at hun hadde SAGT at hun brydde seg. Synes egentlig det føles unaturlig å klemme behandleren sin så jeg tar aldri initiativ til det, men når hun gjør det så er det greit nok. Men er egentlig greit at hun ikke gjør det HVER gang... hehe ;-)

Gjest jhjlhff25
Skrevet

EN gang jeg skulle ringe på med psykologen sto det en øks inntil døren. Jeg tok den opp, ellers ville den bare ha veltet når han åpnet døra. Skulle sett uttrykket når han åpnet og jeg sto der med en øks :-) He he

Men jeg var rask å si at den sto inntil døra og da lo han godt. Var en han hadde lånt vekk til en nabo.

Var artig å være gal øksemorder i 1 sekund :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...