Skyggeskrå Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har hatt stressende arbeidsdager kombinert med studier. Dette ga meg store søvnvansker, hvor trøtthet etterhvert ble erstattet med en sprengende hodepine, svimmelhet, piping i ørene, tap av virkelighetsfølelse og en følelse av sprengning i tennene. Sterkt svekket konsentrasjon og hukommelse. Ble pga dette sykemeldt i snaue to uker. Tok det i denne perioden helt med ro, og ble mye bedre. Ny energi og bedre søvn (bruker nå zopiklon). Hadde første dag på jobb etter sykemeldingen i dag etter en natt med dårlig søvn. Måtte gå hjem etter seks timer. Nå føler jeg meg som før sykemeldingen, klarer ikke sove, og orker ikke være våken. Egentlig føler jeg behov for en ny sykemelding, men dette vil få store konsekvenser for arbeid og fare for avbrutt studie. Finnes det noe som kan hjelpe meg frem til jeg "har tid til å sykemelde meg"? Dette er ganske akutt, så jeg tviler på meditasjon og ginseng er tingen. Att på til er det begrenset hva jeg tør bruke av andre sovemedisiner, ettersom de gir enorm hangover. Finnes det med andre ord medisiner som demper stress uten at en blir helt neddopet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224733-medisiner-mot-stress/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mrs mei Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Kan ikke si noe om medisiner, men heller nevne andre ting som kan hjelpe ved stress.Har du f.eks prøvd akupunktur og soneterapi? Hva med å komme seg ut i naturen. Har erfart at selv en liten tur annenhver dag er til stor hjelp. Unn deg en time aromaterapi. Det er veldig avslappende og nedstressende. Bare noen forslag i et forsøk på å være til hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224733-medisiner-mot-stress/#findComment-1688417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.