Gå til innhold

Vanndrivende

Anbefalte innlegg

jajamennsann
Skrevet

Heisann

Har dere noen erfaringer med vanndrivende? i såfall, hvilke av de reseptfrie er sterkest?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes ingen vanndrivende som er reseptfrie funker.

Skrevet

Jeg synes ingen vanndrivende som er reseptfrie funker.

Finnes det noen da? Annet enn sånn helsekost-te...

Mary Poppins
Skrevet

Finnes det noen da? Annet enn sånn helsekost-te...

Jepp finnes tabletter som kan kjøpes på apoteket. Tror det er noe naturmidler det også, men det funker uansett ikke.

Skrevet

Hvis du trenger vanndrivende, så får du jo resept på det av legen din.

bugge -jenta
Skrevet

Synes egentlig det er fornuftig å snakke med legen om dette med vanndrivende midler jeg. Naturmidler, enten de oppleves å virke eller ikke, går inn i systemet og gjør noe med vannbalanse, elektrolytter og (jeg har ikke peiling.) Men legen burde vite hvorfor du trenger dette. Selv fikk jeg en boks furosemid for flere år siden av min lege. Spesielt i hormonelle svingningsperioder kan de lette på trykket. Furix, eller Furosemid er et vanndrivende middel, på resept.

Vil ikke klusse med dettte uten at legen min gir meg råd. Kanskje burde du utredes for noe, for alt du vet.

Skrevet

Jeg er mye plaget med vann i kroppen særlig rundt mensen. Kjerringrokkte kan funke ok, men det som hjelper meg best er Diuaral (resept av lege). Men den skal man ikke ta dersom man har kroniske nyreproblemer el. Det beste er nok å drikke mye vann, men jeg må ta meg en pille i ny og ne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...