jajamennsann Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Heisann Har dere noen erfaringer med vanndrivende? i såfall, hvilke av de reseptfrie er sterkest? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg synes ingen vanndrivende som er reseptfrie funker. 0 Siter
jaime Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg synes ingen vanndrivende som er reseptfrie funker. Finnes det noen da? Annet enn sånn helsekost-te... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Finnes det noen da? Annet enn sånn helsekost-te... Jepp finnes tabletter som kan kjøpes på apoteket. Tror det er noe naturmidler det også, men det funker uansett ikke. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hvis du trenger vanndrivende, så får du jo resept på det av legen din. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Synes egentlig det er fornuftig å snakke med legen om dette med vanndrivende midler jeg. Naturmidler, enten de oppleves å virke eller ikke, går inn i systemet og gjør noe med vannbalanse, elektrolytter og (jeg har ikke peiling.) Men legen burde vite hvorfor du trenger dette. Selv fikk jeg en boks furosemid for flere år siden av min lege. Spesielt i hormonelle svingningsperioder kan de lette på trykket. Furix, eller Furosemid er et vanndrivende middel, på resept. Vil ikke klusse med dettte uten at legen min gir meg råd. Kanskje burde du utredes for noe, for alt du vet. 0 Siter
mariamamma Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg er mye plaget med vann i kroppen særlig rundt mensen. Kjerringrokkte kan funke ok, men det som hjelper meg best er Diuaral (resept av lege). Men den skal man ikke ta dersom man har kroniske nyreproblemer el. Det beste er nok å drikke mye vann, men jeg må ta meg en pille i ny og ne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.