Gå til innhold

Får ikke til å ta medisinen

Anbefalte innlegg

Gjest GulOGblå

Får ikke til å ta medisinen min. Tablettene smaker vondt, og jeg brekker meg.Tror det er psykisk, for dette går i perioder. Eh.. altså. tablettene smaker alltid vondt.. Men vanligvis får jeg til å ta dem.

Nå makter jeg ikke. Har fått kvalmestillende av legen, men er jo ikke det som er problemet. Vet at jeg blir dårlig om jeg ikke tar dem. En form for skjult, sofistikert selvskading?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224934-f%C3%A5r-ikke-til-%C3%A5-ta-medisinen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gulOGblå

Vet ikke helt jeg,men jeg har det sånn med mat noen ganger.

Det smaker ikke som det pleier på en måte,brekker meg og må spytte det ut..

Det gjelder spesielt kjøtt,vet ikke om det er reelt eller ikke.

kan være det samme.. for jeg klarer å ta de det ikke smaker vondt av.. Og jeg orker ikke kjedelig mat nå.. Bare mat med god smak..

kan være det samme.. for jeg klarer å ta de det ikke smaker vondt av.. Og jeg orker ikke kjedelig mat nå.. Bare mat med god smak..

Jeg også har det slik av og til. Men det hjelper om jeg tar tabletter rett etter et måltid med god drikke, og trekker pusten dypt før jeg svelger og stenger nesen.

Ja,jeg er hekta på pepsi max og potetgull for tiden,men det er jo ikke bra i lengden.

Men håper du prøver å ta de medisinene alikevel,hvis du blir værre av å ikke ta dem..=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...