Spinella Skrevet 19. mars 2001 Del Skrevet 19. mars 2001 Jeg føler meg veldig mye trøtt selvom jeg får nok søvn. Hva kan jeg ta mot dette eller hvilke vitaminer kan det være at jeg mangler (jeg tar b-vitaminer) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sopp Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Ginseng kan absolutt anbefales :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 Hei Spinella Den mest vanlige næringsstoff-mangelen som er relatert til at man kan føle seg ekstra trøtt og sliten er jern. For å få undersøkt om du har jernmangel må du oppsøke lege og be om å få sjekket jernstatus (hemoglobin og serum ferritin) vha en blodprøve. Blodprøven kan også undersøkes for vitamin B12 og folinsyre. Det er viktig at du spiser nok mat og inntar rikelig drikke for at du skal føle deg opplagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.