karry Skrevet 19. mars 2001 Del Skrevet 19. mars 2001 hei eg har nå trent i ca 5 mnd og kun gått ned 3 kg. eg trente før 5 dager i uke i ca 2 timer,nå trener eg 1 time 5 dager i uka.eg trener alt fra bodypnmp til spinning. men er går ikke mer ned i vekt.eg er 1,73 cm og veier 78 kg. eg er så frustrert at eg vurderer snart å slutte og trene.koffer går ikke vekta ned???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 19. mars 2001 Del Skrevet 19. mars 2001 Du opparbeider deg jo sannsynligvis muskler som gjør at du kanskje ikke merker det så mye på vekta - har klærne blitt mindre ? Men skal du ta av må du også tenke over hva du spiser , det holder ikke bare å trene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Hei, trening i seg selv er vektøkende (muskelvekten tiltar). Det er kun slanking (kalorireduksjon) som kan få kroppen til å ta av fettreservene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.