Gjest Nordenst Skrevet 19. mars 2001 Del Skrevet 19. mars 2001 For en tid tilbake siden kjørte jeg biceps litt for hardt, klarte etter dette ikke å rette ut armen på flere uker. Etter dette har jeg slitt med venstre underarm "sover" veldig mye. Hver morgen våkner jeg opp med at den "sover", også hvis jeg sitter lenge med armen bøyd er det veldig ofte at jeg skjenner prikking i underarmen. Vet ikke om dette har noe med den harde biceps treningen men..... Hva kan det være? Takk for svar:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 19. mars 2001 Del Skrevet 19. mars 2001 lidt mere "geografi" udbedes. Er fingrene med? Hvilke fingre? er det på håndryggen? er det mod lille fingeren? er det mod tommelfingeren? hvordan er finfingergribefunktionen? mvh jvbruun 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Nordenst. Dette er nok ikke noen uvanlig komplikasjon til en muskelskade. Sansynligvis har det røket endel muskelfibre. Muskelen forkortet seg og en endel arrvev oppsto. Dette klemmer i sin tur på en av nervene som passerer gjennom muskelbukene. Hva så videre? Tren med armsykkel,lette vekter med etterfølgende uttøyning. Gradvis vil det bli bedre plass for nerven og symptomene vil avta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.