sini1 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Finnes det overhode noen av de såkalte lykkepillene som IKKE fører til overvekt? Er rimelig lei nå, ille nok med å gå med en kraftig depresjon, den blir ikke bedre av at jeg langsomt blir feitere og feiter.... Noen som har noen forslag på andre tabletter som ikke har den bivirkningen??? 0 Siter
missKrogh Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 fontex Cipralex og Zoloft legger en ikke på seg av - iallefall ingen jeg kjenner. Efexor derimot gikk jeg opp masssse med.. 0 Siter
Gjest psychopharmacon Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Fontex har ikke vektøkning som bivirkning. Du kan også prøve en lav dose Solian (25-100 mg). 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hva slags medisin går du på nå da? og hva har du prøvd tidligere? De opplysningene kan gjøre det litt lettere å prøve å hjelpe deg. vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.