Gjest (Anonymous) Skrevet 19. mars 2001 Del Skrevet 19. mars 2001 Jeg veier nå 98 kg fordelt på ynkelige 163 cm, og har prøvd det meste.. Har hørt at det skal finne reseptbelagte slankemidler. Noen som vet hva dette/disse heter og evt. hva de koster? Og hvis noen av dere har prøvd noe slikt, hjalp det? Gikk dere mye ned i vekt over hvor lang tid? Blir veldig glad for svar, for nå er jeg virkelig fortvilt!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pus24 Skrevet 19. mars 2001 Del Skrevet 19. mars 2001 De reseptbelagte slankepillene heter Xenical. Jeg har ikke prøvd dem, men hvis du søker her på dol finner du helt sikkert litt info om dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 Hei Det finnes et reseptbelagt slankemiddel på det norske markedet. Dette heter Xenical og er en hemmer av opptaket av fett i tarmen. Behandlingen er basert på at du tar 1 kapsel til 3 måltider per dag. Samtidig må du spise forholdsvis mager mat for å unngå ubehagelige bivirkninger (diare). Du må altså legge om kostholdet ditt, noe som er litt av hensikten for å oppnå et varig resultat. Kostveiledning kan fås av ernæringsfysiolog via telefon. Du får også brosjyrer med råd om bl.a kosthold og mosjon. Det er legen din som vurderer om du kan benytte Xenical. 28 dagers forbruk koster ca 720,- kr. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.