Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg veier nå 98 kg fordelt på ynkelige 163 cm, og har prøvd det meste..

Har hørt at det skal finne reseptbelagte slankemidler. Noen som vet hva dette/disse heter og evt. hva de koster? Og hvis noen av dere har prøvd noe slikt, hjalp det? Gikk dere mye ned i vekt over hvor lang tid?

Blir veldig glad for svar, for nå er jeg virkelig fortvilt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pus24

De reseptbelagte slankepillene heter Xenical. Jeg har ikke prøvd dem, men hvis du søker her på dol finner du helt sikkert litt info om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei

Det finnes et reseptbelagt slankemiddel på det norske markedet. Dette heter Xenical og er en hemmer av opptaket av fett i tarmen. Behandlingen er basert på at du tar 1 kapsel til 3 måltider per dag. Samtidig må du spise forholdsvis mager mat for å unngå ubehagelige bivirkninger (diare). Du må altså legge om kostholdet ditt, noe som er litt av hensikten for å oppnå et varig resultat. Kostveiledning kan fås av ernæringsfysiolog via telefon. Du får også brosjyrer med råd om bl.a kosthold og mosjon. Det er legen din som vurderer om du kan benytte Xenical. 28 dagers forbruk koster ca 720,- kr. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...