Gå til innhold

Skal jeg dra på konsert?

Anbefalte innlegg

En veldig flink bluesgitarist spiller på studentkroen like ved der hvor jeg bor. Jeg har så lyst til å høre på ham, drikke øl og være en av mengden. Men samtidig er det så skummelt. Jeg tror at alle mennesker hater meg. Men det kan ikke være realiteten. I såfall kan jeg likegodt drukne meg selv. Jeg kan ikke ha falt så dypt, fra attraktiv og smart til dum og stygg. Ikke pga nevroleptika. Det skal ikke være mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225179-skal-jeg-dra-p%C3%A5-konsert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sillebertine

Tror du virkelig det? Hør på en av dine indre stemmer som sier at ikke alle hater deg. For det gjør de ikke. De fleste har nok med seg selv. Og de fleste går på konserter for å kose seg, flyte inn i en verden med musikk og sammhørighet. Gå på konserten og kos deg du også. Kanskje får du en god opplevelse som du kan ta med deg videre i livet og hente opp når dagene ikke er like fine.

Musikk kan gi deg gode følelser som varer lenge!

Ja, det skal du. Jeg har selv slike tanker som du har. Og slet med å bestemme meg om jeg virkelig ville se favorittbandet mitt live en gang. Jeg trosset angsten og de vonde tankene mine og dro på konserten. Etter et par låter forsvant alle de vonde tankene og jeg følte en enorm glede av å være der. Det var en av de lykkeligste dagene i mitt liv.

Dra på konserten, du vil ikke angre på det!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...