sillebertine Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg lurer på hva slags folk du jobber med til daglig. Hvilken diagnose er fremtredende blant dine pasienter? Hva slags tanker sitter du igjen med etter endt arbeidsuke? Jeg er bare nyskjerrig, for jeg har ofte lurt på hvordan en ser sin egen situasjon når man jobber med mennesker som har mentale problemer. ser du deg selv utefra noen ganger? Tenker du kanskje at du er heldig som stort sett kan gå hjem og leve et ok liv uten tanke på at dette er ditt siste minutt før du gjør det slutt? Jeg tror ikke at du har et bedre liv enn andre, absolutt ikke. det er ikke det jeg ønsker å få frem her. Jeg er bare interessert i å høre hvordan din hverdag er med på å forme dine tanker. -Synes du noen ganger at det er et enormt ansvar i å vœre psykiater, med så mange mennesker som er så vare for hva du sier? Jeg håper du kan gi meg et lite innblikk i din hverdag! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225186-nhd-hva-slags-erfaringer-har-du/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.