Gå til innhold

NHD:kan man ha ustabil emosjonell pf bare i hodet, men ikke i praksis?

Anbefalte innlegg

Gjest Elvira76

Jeg synes at jeg har mange trekk til felles med de som har ustabil emosjonell PF.

Jeg føler at jeg er veldig ambivalent i følelsene mine. Leter etter en identitet, lurer på hvem jeg selv er. Gransker slektsregistre for at jeg skal forsøke å finne meg sjæl. Har lyst til å bytte navn.

Når jeg blir sint, noe jeg ofte blir så får jeg ofte sterke tanker om at jeg skal ta mitt liv, kutte meg , ta piller for å få oppmerksomhet. Men tankene gir seg etter en stund.

Jeg drømmer ofte om å være syk, at andre skal forbarme seg over meg etc.

Men disse tankene er kun i hodet mitt. Jeg synes selv at mange av mine tanker er skrudde, og vet at det å kutte eller skade meg bare er dårlige løsninger, at jeg ikke vil få noe mere oppmerksomhet pga det. Ikke vil jeg skifte navn heller, da jeg i virkeligheten synes det blir for dumt, og fordi jeg vet at jeg vil angre på noe sånt senere.

Jeg blir ofte sint, men blir ikke sint i offentlighet. Kan beherske meg.

Så jeg har ikke fått diagnosen ustabil emosjonell PF.

Men kan jeg ha den selv om jeg kke utøver den i praksis, og er klar over mine egne tankebaner?

Eller hvordan er det?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...