Gå til innhold

Skjønner ikke.........

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Hei

Jeg har hatt det så bra, men nå kommer det snikende igjen.Har det så fryktelig vondt inne i meg. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. Det gjør bare så vondt, og når dette kommer putter jeg i meg en hel masse tabletter, for jeg vil bare sove.

Er på jobb idag men sitter bare her. Klarer ikke gjøre noe, vil bare hjem, hjem og sove.

Jeg har det så vondt, men hvordan skal jeg få det forklart. Går til psykolig men hva hjelper det når jeg ikke klarer og sette ord på det.

Er det noen som har noen tanker de kan dele med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225310-skj%C3%B8nner-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bodila

hei stillheten

vet hvordan du har det.Jeg går mye med uro i kroppen uten helt å få satt ord på hva som er i veien. Jeg forsøker alltid å finne et svar/ unnskydning for at jeg er så sliten og lat.

Denne uroen er veldig frustrerende. Jeg dytter ikke i meg piller jeg da, men jeg spiser mye snop.

Det er aldri lett å forklare for arbeidsgiver hvordan det er, man er liksom ikke syk, men likevel utmattet. Kan du ikke si at du er kvalm eller noe, og gå hjem og hvile deg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225310-skj%C3%B8nner-ikke/#findComment-1692005
Del på andre sider

javelda1365380927

Hei!

Jeg vet litt om å ha det vondt inni seg...og om hvor vanskelig det kan være å sette ord på det. Jeg gikk mange måneder til psykolog før jeg greide å få til å si noe som helst, om det som virkelig er et problem for meg, kanskje er det sånn med deg også? At det tar TID før du klarer å uttrykke dette vonde...kanskje du har over tid brukt mye tid og krefter på å ikke uttrykke noe? Da tar det tid å snu på det...

Vær tålmodig med deg selv..

kanskje du trenger ei sykemelding? Vondt inni seg er usynlig smerte, men også Det kan være sykdom og grunn til å måtte hvile seg...

Hvis du har noen veldig triste og kanskje traumatiske opplevelser i minneboka...kan det være at livet ditt vil; i varierende grad, handle om å holde ut smerten..ikke noe trivelig, men...jeg er redd det er sånn det bare er...dessverre..

Kan det være en mulighet for deg å ikke stille for store krav til deg selv når du er hos psykologen..tenk at du ikke trenger å si mer enn ett eller to ord om det som gjør vondt, det kan være nok i løpet av en time. Vit at du ikke trenger å gi detaljer f.eks.., bare noen få ord, ikke mer...Det kan være en start, som kan få ballen til å rulle! Skummelt ja, men kanskje nødvendig? Jeg måtte tenke sånn for å klare og komme igang...

Ønsker deg alt godt, og

håper du etterhvert får til å bearbeide noe av det som gjør vondt... det er trist og slitsomt å ha det sånn..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225310-skj%C3%B8nner-ikke/#findComment-1692100
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...