Gjest mij Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Skal si du er frekk.. "Ojojoj, så prektige og skinnhellige vi er." Synes ikke du er så mye bedre, maiken. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Tusen takk for at du delte dette med oss maiken/bebba nå vet vi alle sammen grunnen til at du er sånn som du er. 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 "Ojojoj, så prektige og skinnhellige vi er." Synes ikke du er så mye bedre, maiken. Maiken? Heter Camilla jeg. 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Tusen takk for at du delte dette med oss maiken/bebba nå vet vi alle sammen grunnen til at du er sånn som du er. Dust. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Heheh.. regner med dette var en spøk 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Tusen takk for at du delte dette med oss maiken/bebba nå vet vi alle sammen grunnen til at du er sånn som du er. som i at maiken og bebba er samme person..? Det var nytt for meg, hvor har du det fra? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 som i at maiken og bebba er samme person..? Det var nytt for meg, hvor har du det fra? Der tror jeg midia tar feil, jeg har ikke inntrykk av at majken og bebba er den samme. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Der tror jeg midia tar feil, jeg har ikke inntrykk av at majken og bebba er den samme. Enig med deg. Vil ikke spekulere i det heller. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Syns du et forbruk på 4-5 paralgin forte og 3 somadril pr dag gjør meg til en misbruker? Da har du mye å lære av livet, mange som spiser 10 dobbelt av dette. Selvfølgelig er du pillemisbruker - narkoman egentlig.. Så hadde jeg kjent deg, så hadde det blitt bekymringsmelding til barnevernet - garantert ! - og nei, jeg er ikke snerpete, men det finnes LITT fornuft i meg 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Nei, dere tror jo ikke folk nyter alkohol i barnedåp heller dere så. Ola Dunk. Hehehehehe.. jo da - alle drikker vel i en barnedåp 0 Siter
Babette Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Der tror jeg midia tar feil, jeg har ikke inntrykk av at majken og bebba er den samme. Enig. Det er helt utelukket. 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Selvfølgelig er du pillemisbruker - narkoman egentlig.. Så hadde jeg kjent deg, så hadde det blitt bekymringsmelding til barnevernet - garantert ! - og nei, jeg er ikke snerpete, men det finnes LITT fornuft i meg Jesus... Kjerring ass. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jesus... Kjerring ass. hehe... og jeg er stolt av det Men du har klart å engasjere mange i tulle-innlegget ditt iallefall 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 hehe... og jeg er stolt av det Men du har klart å engasjere mange i tulle-innlegget ditt iallefall det er ikke tull for fan 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 det er ikke tull for fan Nei vel - da står kjerringa på sitt. Du burde miste barna dine, uansvarlige fjols som du er 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Enig. Det er helt utelukket. Når tispen og ulvetispen med sin store klokskap er enige, så stemmer det nok ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.