Gå til innhold

Piller


Gjest Pilleguri

Anbefalte innlegg

Gjest Pilleguri

Jeg liker og kose meg med piller om kvelden, tar kanskje 4-5 paralgin forte + 3-4 somadril.

Dette gir en deilig rus syns jeg.

Det må da være mye bedre å ruse seg på denne måten enn f eks på alkohol? Barna merker ingeting, og jeg er ikke en plage for omgivelsene. Det lukter heller ikke.

Når jeg forteller dette til folk syns de det er helt forferdelig.. Jeg skjønner ikke dette.. Hvorfor er det så mye verre enn å ta seg en drinke eller to på kvelden?

Hvor er logikken og hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Incubo

    13

  • Petrine Eiffel

    13

  • fei1365380229

    9

  • Dorthe

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pilleguri

Om du hadde vært seriøs nå, så hadde du isåfall vært så dum at du skulle vært beskyttet mot deg selv.

Jeg er 100% seriøs!

Gi meg EN god grunn til at dette er verre enn alkohol da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Jeg er 100% seriøs!

Gi meg EN god grunn til at dette er verre enn alkohol da?

Selvfølgelig er dette ille. 4-5 paralgin forte og 3-4 somadril må jo gjøre deg så sløv som fy.

Det er nå ikke sånn at de fleste sitter og koser seg med alkohol på kvelden sammen med ungene heller da (håper jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du seriøs?? er self ikke bedre enn alkohol.. men hvor mange drikker mye alkohol hver dag? og at det er BRA i tillegg??

Spør legen din du..så vil han nok svare deg..dersom du mener d ikke er så ille, så burde vel legen forstå? ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% seriøs!

Gi meg EN god grunn til at dette er verre enn alkohol da?

Hvorfor er du opptatt av om det er verre/bedre enn alkohol? Poenget er jo uansett at det ikke er bra!

Om du ikke ser flere gode grunner selv til å la være, er det egentlig ingen vits i å bruke kalorier på å svare deg engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått rett i gulvet av den dosen jeg. En Paralgin Forte og en Somadril holder i lange baner for meg, jeg sovner av det også.

Jeg synes du skulle holde deg til dosen legen anbefaler og kun spise det dersom det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Selvfølgelig er dette ille. 4-5 paralgin forte og 3-4 somadril må jo gjøre deg så sløv som fy.

Det er nå ikke sånn at de fleste sitter og koser seg med alkohol på kvelden sammen med ungene heller da (håper jeg).

Kroppen har jo delvis vent seg til det, så jeg blir ikke SÅ sløv. Kun deilig avslappet.

Tror nok de aller fleste tar seg en drink/vin på kveldstid, og da foredrar jeg piller i stedet.

Hvorfor er nordmenn så puritanske på dette? Hva gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Er du seriøs?? er self ikke bedre enn alkohol.. men hvor mange drikker mye alkohol hver dag? og at det er BRA i tillegg??

Spør legen din du..så vil han nok svare deg..dersom du mener d ikke er så ille, så burde vel legen forstå? ;) hehe..

Ja, jeg er seriøs.

Legen vet om mengden jeg tar pr dag, og han sier jeg kan toppen ta 6 paralgin forte og 3 somadril på en dag. Den mengden holder jeg meg til, så det er ikke noe problem.

De aller fleste tar seg vel en drink på kvelden, jeg tar en pille (eller fler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen har jo delvis vent seg til det, så jeg blir ikke SÅ sløv. Kun deilig avslappet.

Tror nok de aller fleste tar seg en drink/vin på kveldstid, og da foredrar jeg piller i stedet.

Hvorfor er nordmenn så puritanske på dette? Hva gjør det?

"Tror nok de aller fleste tar seg en drink/vin på kveldstid, og da foredrar jeg piller i stedet."

Jeg tror ikke det er så vanlig. At man tar et glass vin en kveld i helga ja, men ikke hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pilleguri

Hvorfor er du opptatt av om det er verre/bedre enn alkohol? Poenget er jo uansett at det ikke er bra!

Om du ikke ser flere gode grunner selv til å la være, er det egentlig ingen vits i å bruke kalorier på å svare deg engang.

Nei, jeg ser ingen grunner til å la være.

Jeg er ikke avhengig, jeg plager ingen og jeg fungerer godt i hverdagen med full jobb, barn og hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Kroppen har jo delvis vent seg til det, så jeg blir ikke SÅ sløv. Kun deilig avslappet.

Tror nok de aller fleste tar seg en drink/vin på kveldstid, og da foredrar jeg piller i stedet.

Hvorfor er nordmenn så puritanske på dette? Hva gjør det?

De fleste tar seg ikke en drink på kveldstid.

Hvis kroppen din har vendt seg til den dosen du skisserer er det virkelig grunn til å rope varsku.

Legene vil helst ikke skrive ut somadril heller fordi det er vanedannede så jeg kan ikke skjønne at du kan ha så mange at du kan ta 3-4 stykker hver eneste kveld.

Selv hadde jeg som Dorthe gått rett i bakken av den dosen. Jeg sovner også av en av hver, men når jeg tar dem så har jeg virkelig, virkelig smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

1. april var for 4 dager siden.

Mulig du tror dette er en aprilsnarr, ikke så overasket egentlig, makan til snerpet og snusfornuftig dame enn deg skal man lete lenge etter.

Men jeg er iallefall seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Ja, jeg er seriøs.

Legen vet om mengden jeg tar pr dag, og han sier jeg kan toppen ta 6 paralgin forte og 3 somadril på en dag. Den mengden holder jeg meg til, så det er ikke noe problem.

De aller fleste tar seg vel en drink på kvelden, jeg tar en pille (eller fler).

Du bør bytte lege. Ingen lege med respekt for seg selv gir deg somadril og sier at du kan ta opptil 3 pr. dag.

Dette er et tulleinnlegg. Ikke særlig morsomt sådan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Jeg hadde gått rett i gulvet av den dosen jeg. En Paralgin Forte og en Somadril holder i lange baner for meg, jeg sovner av det også.

Jeg synes du skulle holde deg til dosen legen anbefaler og kun spise det dersom det er nødvendig.

Jeg holder meg til foreskrevet dose, null problem det, men jeg sparer den til kvelden.

Koser meg jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

"Tror nok de aller fleste tar seg en drink/vin på kveldstid, og da foredrar jeg piller i stedet."

Jeg tror ikke det er så vanlig. At man tar et glass vin en kveld i helga ja, men ikke hver kveld.

Du bor sikkert på bondelandet.

I byene er det helt vanlig med vin/øl til maten og drinker på kveldstid på hverdager.

Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

De fleste tar seg ikke en drink på kveldstid.

Hvis kroppen din har vendt seg til den dosen du skisserer er det virkelig grunn til å rope varsku.

Legene vil helst ikke skrive ut somadril heller fordi det er vanedannede så jeg kan ikke skjønne at du kan ha så mange at du kan ta 3-4 stykker hver eneste kveld.

Selv hadde jeg som Dorthe gått rett i bakken av den dosen. Jeg sovner også av en av hver, men når jeg tar dem så har jeg virkelig, virkelig smerter.

Jeg får somadril når jeg ber om det fra legen, men bruker skjeldn mer enn tre på kvelden, tar da alle på en gang for best effekt.

For meg er dette ikke et problem.

De fleste folk i byene drikker alkohol jevnlig og hver dag, slik er jeg vokst opp og mange med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...