Gå til innhold

Piller


Gjest Pilleguri

Anbefalte innlegg

Gjest Pilleguri

Bortsett fra at jeg ikke tror på dette innlegget i det hele tatt så må jeg bare kommentere at hvis en pillemisbruker hadde hatt en slik lege, så selvfølgelig hadde vedkommende vært fornøyd med ham!

Syns du et forbruk på 4-5 paralgin forte og 3 somadril pr dag gjør meg til en misbruker?

Da har du mye å lære av livet, mange som spiser 10 dobbelt av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Incubo

    13

  • Petrine Eiffel

    13

  • fei1365380229

    9

  • mariaflyfly

    7

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229

Hehe, dette blir for dumt.

Jeg er ikke avhengig, og det er vel kun i Norge at barn tror det er unormalt å drikke alkohol på hverdager.

Lenge leve Ola Pottitt!

Jeg syns du har skrevet gjennom hele innlegget ditt her at de fleste drikker alkohol sammen med barna her i Norge jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Eiffel

Syns du et forbruk på 4-5 paralgin forte og 3 somadril pr dag gjør meg til en misbruker?

Da har du mye å lære av livet, mange som spiser 10 dobbelt av dette.

Ja, jeg synes dette gjør det til en misbruker, og de som bruker - som du sier - det 10dobbelte av dette, er enda verre misbrukere! Klart du er en misbruker når du sparer dagsdosen til kvelden fordi det gir deg en så deilig rus.

Jeg bruker også medisiner pga smerter, og tar dagsdosen jevnt over hele dagen for å slippe smerter, ikke for å få en deilig rus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Ja, jeg synes dette gjør det til en misbruker, og de som bruker - som du sier - det 10dobbelte av dette, er enda verre misbrukere! Klart du er en misbruker når du sparer dagsdosen til kvelden fordi det gir deg en så deilig rus.

Jeg bruker også medisiner pga smerter, og tar dagsdosen jevnt over hele dagen for å slippe smerter, ikke for å få en deilig rus!!

Hvorfor er jeg en misbruker??

Er alle som liker alkoholrus alkoholikere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anntar det er legen som vet dette best og det er det han har sagt til meg jeg forholder meg til.

Hvilken sykdom har du da, som gjør at legen skriver ut disse pillene til deg?

Eller er bare inni hodet ditt du har 'vondt'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Eiffel

Nei, jeg ser ingen grunner til å la være.

Jeg er ikke avhengig, jeg plager ingen og jeg fungerer godt i hverdagen med full jobb, barn og hus.

Det er det mange som misbruker alkohol som klarer også. At DU sier at du ikke har et problem, er ikke det samme som at du ikke har det... Hvilken alkoholiker er det som innrømmer at h*n er det??

Huff- jeg fatter ikke at jeg klarer å la meg provosere av et innlegg skrevet av et troll!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pilleguri

Jeg syns du har skrevet gjennom hele innlegget ditt her at de fleste drikker alkohol sammen med barna her i Norge jeg.

Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Hvilken sykdom har du da, som gjør at legen skriver ut disse pillene til deg?

Eller er bare inni hodet ditt du har 'vondt'?

Har litt rygg/nakke plager, men er ærlig med legen min om at jeg tar denne dosen for kos/avslapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg en misbruker??

Er alle som liker alkoholrus alkoholikere?

Om de prøver å oppnå alkoholrus fem kvelder i uka, er de selvsagt misbrukere/alkoholikere, ja. Hvor dum er du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Eiffel

Hvorfor er jeg en misbruker??

Er alle som liker alkoholrus alkoholikere?

Det er en vesentlig forskjell på alkohol og piller. Piller er legemiddel som skal lindre og behandle plager (ikke ment for å gi rus), mens alkohol er et nytelsesmiddel som en ment skal gi en rus. (Om man misbruker alkohol eller ikke kommer an på tidspunkter og hyppighet av når man inntar dette, mens piller ikke kan defineres på samme måte)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Det er det mange som misbruker alkohol som klarer også. At DU sier at du ikke har et problem, er ikke det samme som at du ikke har det... Hvilken alkoholiker er det som innrømmer at h*n er det??

Huff- jeg fatter ikke at jeg klarer å la meg provosere av et innlegg skrevet av et troll!!!

Jeg skjønner ikke hvorfor du blir provosert?

Kan ikke folk få kose seg litt?

Hva er så galt med det?

Hvorfor skal vi være så puritanske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er seriøs.

Legen vet om mengden jeg tar pr dag, og han sier jeg kan toppen ta 6 paralgin forte og 3 somadril på en dag. Den mengden holder jeg meg til, så det er ikke noe problem.

De aller fleste tar seg vel en drink på kvelden, jeg tar en pille (eller fler).

Du kan ta så så mange tabletter hver dag JA..men det betyr ikke at du skal ta det HVER dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Om de prøver å oppnå alkoholrus fem kvelder i uka, er de selvsagt misbrukere/alkoholikere, ja. Hvor dum er du egentlig?

Om du visste hvor mange som var halvbrisne syv kvelder i uke hadde du fått sjokk...

Kanskje på tide og åpne øynene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt rygg/nakke plager, men er ærlig med legen min om at jeg tar denne dosen for kos/avslapning.

pussig lege.... Men om han sier d er ok..hvorfor spør du her?

har du barn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anntar det er legen som vet dette best og det er det han har sagt til meg jeg forholder meg til.

Hvorfor ber du om folks mening når du ikke vil ha noen kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Du kan ta så så mange tabletter hver dag JA..men det betyr ikke at du skal ta det HVER dag!

Jeg tar ikke så mange piller hver dag, men gjør det om jeg føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

pussig lege.... Men om han sier d er ok..hvorfor spør du her?

har du barn??

Har to barn.

Jeg bare lurte på hvorfor omgivelsene syns dette er så ille? Hvorfor skal man ikke få kose seg litt mens man kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Ja?

Og så skriver du plutselig dette:

"Jeg er ikke avhengig, og det er vel kun i Norge at barn tror det er unormalt å drikke alkohol på hverdager"

Det henger vel ikke helt på greip eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du visste hvor mange som var halvbrisne syv kvelder i uke hadde du fått sjokk...

Kanskje på tide og åpne øynene?

så det at mange er halvbrisne 7 ganger i uka eller noe sånt, gjør det rett om det er mange? og det gjør det rett at du tar såpass med piller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er seriøs.

Legen vet om mengden jeg tar pr dag, og han sier jeg kan toppen ta 6 paralgin forte og 3 somadril på en dag. Den mengden holder jeg meg til, så det er ikke noe problem.

De aller fleste tar seg vel en drink på kvelden, jeg tar en pille (eller fler).

"De aller fleste tar seg vel en drink på kvelden, jeg tar en pille (eller fler)."

Dette sier vel nok om din virkelighetsoppfattelse.

De aller fleste tar seg ikke en drink hver kveld. De som må ta seg en drink hver kveld har et alkoholproblem. De som må ta seg så mange drinker hver kveld som måtte til for å oppnå den rusen du får av alle pillene du tar har et STORT alkoholproblem.

Du har et stort pilleproblem. Kroppen din blir ødelagt av et slikt pilleforbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...