Gå til innhold

Piller


Gjest Pilleguri

Anbefalte innlegg

Petrine Eiffel

Hva mener du med det?

Du sier det er fullt lovlig å kjøre bil selv om du har tatt disse tablettene...En coctail av to medikamenter som begge har rød varselstrekant kvalifiserer neppe til lovlig å kjøre bil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Incubo

    13

  • Petrine Eiffel

    13

  • fei1365380229

    9

  • Velouria

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Kroppen har jo delvis vent seg til det, så jeg blir ikke SÅ sløv. Kun deilig avslappet.

Tror nok de aller fleste tar seg en drink/vin på kveldstid, og da foredrar jeg piller i stedet.

Hvorfor er nordmenn så puritanske på dette? Hva gjør det?

"Tror nok de aller fleste tar seg en drink/vin på kveldstid"

Det tror jeg faktisk ikke er tilfelle!

Hvis dette ikke er et trolleinnlegg, så vil jeg si du er narkoman. Beklager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Og så skriver du plutselig dette:

"Jeg er ikke avhengig, og det er vel kun i Norge at barn tror det er unormalt å drikke alkohol på hverdager"

Det henger vel ikke helt på greip eller?

*hehe* Der sa du det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Du sier det er fullt lovlig å kjøre bil selv om du har tatt disse tablettene...En coctail av to medikamenter som begge har rød varselstrekant kvalifiserer neppe til lovlig å kjøre bil??

Jo, det er lov å kjøre bil selvom du har tatt medisin med rød trekant, spør en hvilken som helst lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

"Tror nok de aller fleste tar seg en drink/vin på kveldstid"

Det tror jeg faktisk ikke er tilfelle!

Hvis dette ikke er et trolleinnlegg, så vil jeg si du er narkoman. Beklager...

Nei, dere tror jo ikke folk nyter alkohol i barnedåp heller dere så.

Ola Dunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Eiffel

Jo, det er lov å kjøre bil selvom du har tatt medisin med rød trekant, spør en hvilken som helst lege.

Du gir deg ikke du?? Huff, jaja, fint du fikk det underholdene i dag i hvert fall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Nei, dere tror jo ikke folk nyter alkohol i barnedåp heller dere så.

Ola Dunk.

Vel, jeg har vært i barnedåper både i Oslo og på "bondelandet" og har til nå ikke opplevd alkoholservering noen av stedene. Det er helt sikkert noen som drikker alkohol i barnedåper også, men det er vel ikke det denne tråden handler om.

Skjønner du ikke at det er du som er "rar" her? Ser ikke ut som du har mange meningsfeller her på forumet iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Du gir deg ikke du?? Huff, jaja, fint du fikk det underholdene i dag i hvert fall:-)

Underholdene? Er mere flau på deres vegne. Makan til tangsynthet skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Vel, jeg har vært i barnedåper både i Oslo og på "bondelandet" og har til nå ikke opplevd alkoholservering noen av stedene. Det er helt sikkert noen som drikker alkohol i barnedåper også, men det er vel ikke det denne tråden handler om.

Skjønner du ikke at det er du som er "rar" her? Ser ikke ut som du har mange meningsfeller her på forumet iallefall...

Nei, det sier vel mer om forumet enn det sier om meg.

Banredåp uten alkohol er fullstendig JOHAN og bondsk.

God middag, blir vel flesk og duppe hos deg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Det er ikke noe problem.

Spør en lege, det er fullt lovlig å kjøre bil med slike medisiner.

Egentlig skjønner jeg ikke at jeg gidder å spa dette inn med teskje:

Sakser fra Felleskatalogen: (Paralgin Forte)Forsiktighetsregler: Kan gi døsighet, og betjening av maskiner, motorkjøretøyer o.l. bør unngås

(Somadril)Bilførere og personer som betjener maskiner gjøres oppmerksom på den sedative effekten.

De dosene du skryter på deg er ganske store, og du skal selvsagt ikke kjøre bil. Men alt dette veit du, selvfølgelig. Hvis ikke er du faen meg ennå dummere enn du utgir deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Hvis man legger hodet på skakke og scroller nedover tråden ser man at mønsteret ligner på Jotunheimen! Det eneste logiske er derfor at det er et troll med hjemlengsel som prøver å gjøre det hjemmekoselig her!

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest liede

Vel, jeg har vært i barnedåper både i Oslo og på "bondelandet" og har til nå ikke opplevd alkoholservering noen av stedene. Det er helt sikkert noen som drikker alkohol i barnedåper også, men det er vel ikke det denne tråden handler om.

Skjønner du ikke at det er du som er "rar" her? Ser ikke ut som du har mange meningsfeller her på forumet iallefall...

En venninne fortalte at forut for hennes barnedåp lovet hennes demente oldefar på tro og ære at langpilsen, den skulle han stå for!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blame

Jeg er 100% seriøs!

Gi meg EN god grunn til at dette er verre enn alkohol da?

Jeg sa ingenting om at det var verken bedre eller verre enn alkohol, jeg ville ikke akkurat klappet deg på hodet om det gjaldt 6 rusbrus og 3 tyrkisk peber shots hver kveld heller.

Jeg har ikke for vane å kalle noen dum, men det ER du. Enten du er seriøs eller dette er dagens underholdning for deg. Gud bedre.

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Egentlig skjønner jeg ikke at jeg gidder å spa dette inn med teskje:

Sakser fra Felleskatalogen: (Paralgin Forte)Forsiktighetsregler: Kan gi døsighet, og betjening av maskiner, motorkjøretøyer o.l. bør unngås

(Somadril)Bilførere og personer som betjener maskiner gjøres oppmerksom på den sedative effekten.

De dosene du skryter på deg er ganske store, og du skal selvsagt ikke kjøre bil. Men alt dette veit du, selvfølgelig. Hvis ikke er du faen meg ennå dummere enn du utgir deg for.

Det er IKKE ulovlig å kjøre bil nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...