Gå til innhold

Piller


Gjest Pilleguri

Anbefalte innlegg

Jeg tar ikke så mange piller hver dag, men gjør det om jeg føler for det.

Bra d du..høres sundt og fornuftig ut........

Har du barn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Incubo

    13

  • Petrine Eiffel

    13

  • fei1365380229

    9

  • Dorthe

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pilleguri

Og så skriver du plutselig dette:

"Jeg er ikke avhengig, og det er vel kun i Norge at barn tror det er unormalt å drikke alkohol på hverdager"

Det henger vel ikke helt på greip eller?

Ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du visste hvor mange som var halvbrisne syv kvelder i uke hadde du fått sjokk...

Kanskje på tide og åpne øynene?

Hvordan vet du at så mange er halvbrisne syv kvelder i uka? De du kjenner, kan ikke regnes som et representativt utvalg. Hvor er statistikkene og kildene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Eiffel

Om de prøver å oppnå alkoholrus fem kvelder i uka, er de selvsagt misbrukere/alkoholikere, ja. Hvor dum er du egentlig?

Det er jo nettopp det jeg sier i innlegget mitt jo!!! Leste du det eller?? Jeg sier at hyppigheten og mengden av inntak av alkohol avgjør om man er misbruker eller ikke. Men hvis man tar piller for rusen sin skyld er man pillemisbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Eiffel

Jeg skjønner ikke hvorfor du blir provosert?

Kan ikke folk få kose seg litt?

Hva er så galt med det?

Hvorfor skal vi være så puritanske?

Hehe, jeg konkluderer med at du bare en dum, og avslutter her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor sikkert på bondelandet.

I byene er det helt vanlig med vin/øl til maten og drinker på kveldstid på hverdager.

Hva er forskjellen?

Vel..absolutt alle er uenige med deg..og du spurte folk her inne..kanskje du finner ut nå at det IKKE er normalt nå??

Eller er du så tett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to barn.

Jeg bare lurte på hvorfor omgivelsene syns dette er så ille? Hvorfor skal man ikke få kose seg litt mens man kan?

Er du alenemor?

Synes mannen din dette er ok? om du har mann da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

"De aller fleste tar seg vel en drink på kvelden, jeg tar en pille (eller fler)."

Dette sier vel nok om din virkelighetsoppfattelse.

De aller fleste tar seg ikke en drink hver kveld. De som må ta seg en drink hver kveld har et alkoholproblem. De som må ta seg så mange drinker hver kveld som måtte til for å oppnå den rusen du får av alle pillene du tar har et STORT alkoholproblem.

Du har et stort pilleproblem. Kroppen din blir ødelagt av et slikt pilleforbruk.

Men ærlig talt....

Tror du så mange i verden har et alkoholproblem?

Du kan ikke være mye bereist?

En liten tur til Legoland i oppveksten? Og det er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ser ingen grunner til å la være.

Jeg er ikke avhengig, jeg plager ingen og jeg fungerer godt i hverdagen med full jobb, barn og hus.

Hvorfor føler du for å bruke det da om du ikke er avhengig? du MÅ jo ikke bruke det..så hvorfor?? Kan du ikke ta deg en drink i helgene som alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Er du alenemor?

Synes mannen din dette er ok? om du har mann da..

Jeg har samboer, ja han synes dette er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som sagt, to flotte barn.

Okeei..om noe skjer med de og du må være klar i hodet, kanskje kjøre de noen steder..hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pilleguri

Hvorfor føler du for å bruke det da om du ikke er avhengig? du MÅ jo ikke bruke det..så hvorfor?? Kan du ikke ta deg en drink i helgene som alle andre?

Jeg liker ikke smaken av alkohol, syns det lukter.

Liker den trygge deilige følelsen pillene gir meg, og koser meg med det uten dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du blir provosert?

Kan ikke folk få kose seg litt?

Hva er så galt med det?

Hvorfor skal vi være så puritanske?

Folk kan kose seg litt ja..men du koser deg kanskje litt for mye? bare en ide.....og kanskje du skal prøve å ta alt folk sier her litt seriøst.. er MANGE som svarer her, og INGEN er enige med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Okeei..om noe skjer med de og du må være klar i hodet, kanskje kjøre de noen steder..hva da?

Taxi selvfølgelig, ellers kjører jo samboer.

Og noen ganger kan man faktisk kjøre etter å ha tatt piller også, det er ikke forbudt, så om jeg føler meg klar nok så gjør jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samboer, ja han synes dette er ok.

Han reagerer ikke i det hele tatt??

hva gjør han for å kose seg da? Må ligge å dra den alene mens du ligger der rusa? prøve å kose dere på en annen måte kanskje ja..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt....

Tror du så mange i verden har et alkoholproblem?

Du kan ikke være mye bereist?

En liten tur til Legoland i oppveksten? Og det er det?

Hehe..du er jo bare dum..er du gammel forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...